Jeg er træt ! ! !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg elsker min mand, men ih hvor ved jeg bare ikke hvad jeg snart skal høre med det hele gider ikke rende rundt og være ked hele tiden...

jeg er gravid med vores andet barn, jeg er gravid for anden gang i 2012, der er kun 12 måneder imellem børnene, og min krop er træt, hele tiden, problemet er, det er han også. og så synes han oveni købet at han laver for meget herhjemme .. jeg har bækkenløsning , og kan ikke så meget... Jeg gør det alligevel, for føler mit "store" barn betaler prisen for at der nu kommer et barn mere, for far har ikke svært med at lade barnet sidde og lege selv, græde sig i søvn osv. Så jeg har den absolutte største del af det her med børnene.. Oveni dette, er jeg altid den der tager initerativ til oprydning, madlavning, osv. Han træner 1,5 time fire gange om ugen, der er jeg også alene om den "store" og alt andet .. 

Jeg er træt, min krop kan ikke mere efterhånden, føler der sidder to knive i mit bækken, samt skamben.. Det eneste jeg rigtig glæder mig til i løbet af en dag, er at komme i seng igen .. Så jeg kan slappe af .. 

Han er utrolig uforstående, mht. Sex.. Det kan jeg ikke når jeg har så ondt når vi ligger og hugger os, så siger jeg nej hvis han begynder på noget, og så vender han sig væk fra mig .. 

Jeg er ikke glad for tiden..! Han siger tit at han ikke gider snakke med sådan en sur en osv. Og ja, jeg er sku nok lidt hormonella for tiden  

men det hjælper heller ikke at når han tager i byen, så følger han en pige hjem .. Og sidder sammen med en masse andre end ham han startede med at gå i byen med.. 

Jeg plejer ikke at være den jaloux type, men han gør det ikke nemt at lade være, med mangel på kropslig kontakt i vores forhold, og så at han siger til en anden  pige i byen at hun er lækker , og jeg så bare står ved siden af og føler mig som en fed flodhest i 7. Måned .. Det jo heller ikke fedt  

Hvad skal jeg gøre ? 

Synes ikke jeg laver andet end at tude !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2012

MorDk

Først vil jeg give dig et KÆMPE kram  for det trænger DU i dén grad til!! Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker og følelser.

Når man er gravid er man lidt mere hormonella og der kan være en masse "skavanker" (Selv havde jeg IKKE den nemmeste graviditet her sidste gang)

Jeg sys din mand er ret tarvelig... (udfra hvad jeg læser)

Jeg kan ikke rigtig komme med nogle råd... men jeg ville ikke gå igen uden en krammer...

Anmeld

4. november 2012

tarkoflen

Det lyder måske lidt hårdt det her, men undskyld på forhånd så!

Jeg synes din kæreste virker ualmindelig egoistisk og meget umoden! Altså vi er enige om at man skal være to til at sætte et barn i verden? Så er man også to til at tage sig af det barn l har i forvejen og når du har det skidt, så må han altså hjælpe til! Hvis man arbejder og der ud over træner 1,5 timer fire gange om ugen, så er man i min optik ikke ret meget hjemme... Men når det er sagt, så vidste du vel også godt, at han har trænet så meget? Det går jeg ud fra, han også gjorde før du blev gravid?

Jeg tror l er nødt til at tage en ordentlig snak, om hvad l hver især har af forventninger til det at du har det dårligt og at han tilsyneladende føler han skal gøre alt! Men det er han jo nødt til lige nu, det går jo over om et par måneder, hvis jeg læser rigtigt i forhold til, at du er 7 måneder henne nu?

Måske l simpelthen skal lave en ugeplan og så vinger l hver især af, når noget er blevet lavet? Det kan jo godt være, at han ikke synes der trænger til at blive gjort rent, men det synes du? Eller hvad det nu måtte være?

Med hensyn til sex, kan du så ikke klare et alternativ til sex? Tænker blowjob eller handjob, så han ikke bliver fuldstændig frustreret og du ikke skal gøre noget, du ikke kan holde til?

Stoler du på, at din kæreste ikke er sammen med andre end dig? Hvis du gør det, er du nok nødt til at forsøge at glemme, at han ser en masse andre piger! Og så måske sige til din kæreste, at du faktisk ikke har brug for at vide, at han synes der er andre end dig der er lækre! Jeg ville godt nok også blive ked af, hvis min kæreste kom hjem og fortalte at en anden pige var lækker også selvom jeg stoler 100% på min kæreste og ved at han aldrig kunne drømme om, at gøre andet end at kigge!

Jeg håber l kan få talt om det hele og få løst de problemer der er!

Stort

Anmeld

4. november 2012

KTP86

Hvis du lader dig sådan behandle af et menneske du elsker,så vil jeg ikke vide hvordan du lader dig behandle af et menneske du hader..  Oh god..Har ondt af dig  

Anmeld

4. november 2012

TeamRocket

Jeg forstår sgu godt du er trist og træt. Jeg forstår dog ikke hvorfor du får endnu et barn med ham, hvis han er en dårlig far der ikke gider lege og bare lader barnet græde sig i søvn:-S herhjemme er far supermand i ungernes øjne, og ja intet mindre havde været godt nok til mine unger! Og ja min mand kan da godt stå og bande af opvasken eller sige han glæder sig til han kan ta en lur mens jeg støvsuger- men han gør alt hvad han overhovedet kan for at jeg ikke skal overanstrange mig, og sådan skal det da også være. Hvis man ikke kan regne med sin mands hjælp og støtte, hvis så?! Og jeg ved han aldrig aldrig aldrig kunne finde på at sige en anden pige var lækker, jeg er gravid med vores tredje barn og ligner lidt en flodhest med lækkert hår, og jeg får dagligt at vide jeg ser godt ud. Det jeg vil frem til er, at han fandme må oppe sig, for det er ikke normalt det han gør, og du bør ikke acceptere det. Og lur mig om ikke du får mere overskud hvis han bare trækker sin del af læsset. Den eneste der kan banke i bordet på dine vegne er dig selv. Gør det. :-)

Anmeld

4. november 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Først vil jeg give dig et KÆMPE kram  for det trænger DU i dén grad til!! Jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker og følelser.

Når man er gravid er man lidt mere hormonella og der kan være en masse "skavanker" (Selv havde jeg IKKE den nemmeste graviditet her sidste gang)

Jeg sys din mand er ret tarvelig... (udfra hvad jeg læser)

Jeg kan ikke rigtig komme med nogle råd... men jeg ville ikke gå igen uden en krammer...

Mange tak 

Ja nr to graviditet er bestemt ikke sjov .. Tredje trimester, det er jo helt vildt med de skavanker i forhold til den første graviditet  

Anmeld

4. november 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg forstår sgu godt du er trist og træt. Jeg forstår dog ikke hvorfor du får endnu et barn med ham, hvis han er en dårlig far der ikke gider lege og bare lader barnet græde sig i søvn:-S herhjemme er far supermand i ungernes øjne, og ja intet mindre havde været godt nok til mine unger! Og ja min mand kan da godt stå og bande af opvasken eller sige han glæder sig til han kan ta en lur mens jeg støvsuger- men han gør alt hvad han overhovedet kan for at jeg ikke skal overanstrange mig, og sådan skal det da også være. Hvis man ikke kan regne med sin mands hjælp og støtte, hvis så?! Og jeg ved han aldrig aldrig aldrig kunne finde på at sige en anden pige var lækker, jeg er gravid med vores tredje barn og ligner lidt en flodhest med lækkert hår, og jeg får dagligt at vide jeg ser godt ud. Det jeg vil frem til er, at han fandme må oppe sig, for det er ikke normalt det han gør, og du bør ikke acceptere det. Og lur mig om ikke du får mere overskud hvis han bare trækker sin del af læsset. Den eneste der kan banke i bordet på dine vegne er dig selv. Gør det. :-)

Første graviditet var han sød, hjælpsom, beskyttende, osv. Han har vendt 180 grader efter jeg gik ind i Andet trimester.

hver gang jeg vil tale med ham om det, får jeg bare a vide at jeg er en sur kælling, og at der ikke er noget som er fint nok til mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.