Jeg elsker min mand, men ih hvor ved jeg bare ikke hvad jeg snart skal høre med det hele
gider ikke rende rundt og være ked hele tiden...
jeg er gravid med vores andet barn, jeg er gravid for anden gang i 2012, der er kun 12 måneder imellem børnene, og min krop er træt, hele tiden, problemet er, det er han også. og så synes han oveni købet at han laver for meget herhjemme .. jeg har bækkenløsning , og kan ikke så meget... Jeg gør det alligevel, for føler mit "store" barn betaler prisen for at der nu kommer et barn mere, for far har ikke svært med at lade barnet sidde og lege selv, græde sig i søvn osv. Så jeg har den absolutte største del af det her med børnene.. Oveni dette, er jeg altid den der tager initerativ til oprydning, madlavning, osv. Han træner 1,5 time fire gange om ugen, der er jeg også alene om den "store" og alt andet ..
Jeg er træt, min krop kan ikke mere efterhånden, føler der sidder to knive i mit bækken, samt skamben.. Det eneste jeg rigtig glæder mig til i løbet af en dag, er at komme i seng igen .. Så jeg kan slappe af ..
Han er utrolig uforstående, mht. Sex.. Det kan jeg ikke når jeg har så ondt
når vi ligger og hugger os, så siger jeg nej hvis han begynder på noget, og så vender han sig væk fra mig ..
Jeg er ikke glad for tiden..! Han siger tit at han ikke gider snakke med sådan en sur en osv. Og ja, jeg er sku nok lidt hormonella for tiden
men det hjælper heller ikke at når han tager i byen, så følger han en pige hjem .. Og sidder sammen med en masse andre end ham han startede med at gå i byen med..
Jeg plejer ikke at være den jaloux type, men han gør det ikke nemt at lade være, med mangel på kropslig kontakt i vores forhold, og så at han siger til en anden pige i byen at hun er lækker , og jeg så bare står ved siden af og føler mig som en fed flodhest i 7. Måned .. Det jo heller ikke fedt
Hvad skal jeg gøre ?
Synes ikke jeg laver andet end at tude !