Hej.
Jeg har en veninde, som jeg har det rigtig dejligt sammen med, NÅR vi ses. For det gør vi nemlig ret sjældent. Jeg hører faktisk sjældent fra hende, i hvert faldt set med mine behov og min prioritering.
Nu er det sådan at hun i laaang tid har sagt, at vi bestemt skal ud og se den nye Twilight film og ud og spise sammen. Hun ville stå for bestilling osv. Jeg har ikke hørt noget om det i lang tid og skrev så til hende, at den jo har præmiere her d. 15. nov. I går skrev hun så endelig i denne her uge. Hun skrev at denne film kører i meget lang tid i biograferne. Så jeg kunne godt høre, at vi ikke lige skulle afsted til præmieren. Øv...
Men nu er så mit spørgsmål.. Skal jeg tage afsted med en anden og se filmen? Min mor vil virkelig gerne se den også.
Jeg tror veninden og jeg har så forskellige prioriteringer i livet. Jeg føler, jeg venter og venter på hende og hun får bare aldrig noget gjort. Og jeg er kommet ret meget længere i livet og er ret struktureret hele vejen igennem. Nu har jeg i en uge skrevet 1 sms til hende hver dag. Bare hvad jeg skal lave den dage og at jeg håber hun får en rigtig dejlig efterårsdag. Og alligevel får hun ikke givet lyd fra sig.
Vi har det virkelig sjovt og hyggeligt, når vi er sammen, men selv når vi er sammen, har hun en aftale senere, så mit besøg bliver stoppet.
Nogen der har nogle råd... Skal jeg bare lade hende være, vi kører hver vores liv også nyde det, når hun endelig kan og gør noget?
Anmeld