Pulled pork i trykkoger er SÅ lækkert!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.841 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. november 2012

tarkoflen

Så fik vi taget vores trykkoger mødom

Og den pulled pork blev alt for vild! Er du sindsyg den blev god og skulle kun have 3 1/2 time!

Hvis l har en trykkoger så skal det altså prøves

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

bette bebs

tarkoflen skriver:

Så fik vi taget vores trykkoger mødom

Og den pulled pork blev alt for vild! Er du sindsyg den blev god og skulle kun have 3 1/2 time!

Hvis l har en trykkoger så skal det altså prøves

Uhh har desværre ikke en tryk koger. Men eeelsker pp enten i weber eller i ovnen. Den bliver klart bedst i grill, men det er også ret krævende. Vil da prøve tryk koger en dag. Får man den dejlige duft?

Anmeld

3. november 2012

tarkoflen

bette bebs skriver:

Uhh har desværre ikke en tryk koger. Men eeelsker pp enten i weber eller i ovnen. Den bliver klart bedst i grill, men det er også ret krævende. Vil da prøve tryk koger en dag. Får man den dejlige duft?

Jeg har samlet guldmærker til føtex og købt en trykkoger til 299,- så den var ikke så dyr!

Hele hytten og opgangen dufter, så det bliver man ikke snydt for! Vi har ikke lavet med dryrub og ej heller i grill, så vores sammenligningsgrundlag er i stegepose i ovnen i 10 timer og der vinder trykkogeren klart

Anmeld

3. november 2012

bette bebs

tarkoflen skriver:

Jeg har samlet guldmærker til føtex og købt en trykkoger til 299,- så den var ikke så dyr!

Hele hytten og opgangen dufter, så det bliver man ikke snydt for! Vi har ikke lavet med dryrub og ej heller i grill, så vores sammenligningsgrundlag er i stegepose i ovnen i 10 timer og der vinder trykkogeren klart

Har også samlet på guld mærker men anede faktisk ikke hvad jeg skulle bruge en t.k til, det ved jeg så nu, tak Hvad laver du ellers i din t.k

Anmeld

3. november 2012

tarkoflen

bette bebs skriver:

Har også samlet på guld mærker men anede faktisk ikke hvad jeg skulle bruge en t.k til, det ved jeg så nu, tak Hvad laver du ellers i din t.k

Altså nu er det første gang vi prøver den

Men du kan lave lækre gryderetter på en time, sådan nogle der helst skal stå mange timer, man kan lave kyllingefond/suppe på 40 minutter mener jeg, at jeg så på kvalimad.dk og der får du lækker saftigt kyllingekød og en dejlig suppe

Jeg tror nok at man kan koge kartofler på 5 minutter også sådan noget

Det går jo noget hurtigere når det er under tryk! Ønsker mig en kogebog i julegave, så jeg kan få masser af inspiration!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.