Morgenkvalme = et intelligent barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.155 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra bt.dk

Gravide kvinder, der må kæmpe en daglig kamp mod kvalmen, kan nu glæde sig over, at deres ubehag kan gøre livet lettere for den lille guldklump i maven.

Morgenkvalme = et intelligent barnCanadisk forskning viser nemlig, at morgenkvalme kan være et tegn på, at barnet i maven får en høj IQ og lærer at tale i en tidlig alder.

De canadiske forskere kom frem til det interessante resultat efter at have undersøgt 121 kvinder, hvoraf de 30 ikke led af morgenkvalme.

Alle kvinders børn blev efterfølgende testet fra de var et til de var syv år gamle og resultaterne viste altså, at børn af kvinder med morgenkvalme gennemsnitligt var mere intelligente end de andre.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Tynen

Yehaaa... Så HAR ungerne måske fået de gode odds alligevel
Synes altså også det var unfair at skulle kaste op hver dag i 21 uger uden at få lidt ekstra credit

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

Tynen skriver:

Yehaaa... Så HAR ungerne måske fået de gode odds alligevel
Synes altså også det var unfair at skulle kaste op hver dag i 21 uger uden at få lidt ekstra credit

Nemlig... Jeg kastede op i ca. 7 mdr...

Anmeld

2. juni 2009

Lise

Min mor har slet ikke haft kvalme - og mit begrænsede sig til to uger (uden opkast).

Lise - dum med dum unge

Anmeld

2. juni 2009

Tynen

Lise skriver:

Min mor har slet ikke haft kvalme - og mit begrænsede sig til to uger (uden opkast).

Lise - dum med dum unge

Jeg kan nu godt lide dig anyways..

Anmeld

2. juni 2009

Lise

Tynen skriver:

Jeg kan nu godt lide dig anyways..

Årh, du er søøøj

Anmeld

2. juni 2009

A.

hmm..så er mahinus ikke intelligent haft  slet ikke kvalme hehe

Anmeld

2. juni 2009

Pige2009

Hmm... Ja, ja. Tilfældigt eller reelt? Men sjov artikel uanset hvad.

Anmeld

2. juni 2009

Bubbi

Ja så ser det os sort ud for min lille dreng der kommer om et par uger.. Har ikke haft kvalme bare en gang

Anmeld

2. juni 2009

LotteN

Åhr nej, stakkels min pige, hun bliver dum som en dør, havde nemlig ingen morgenkvalme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.