tja heller ik 2ivf var lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. november 2012

dina1980

fik det røde i torsdags, præsis 14 dage efter ægløsnings sprøjten, så nu har jeg 5iui og 2 ivf bag mig, ved sku ik om jeg vil mere, det er nederlad gang på gang. det så hårdt ik og for de 2 smukke streger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Gardenia

dina1980 skriver:

fik det røde i torsdags, præsis 14 dage efter ægløsnings sprøjten, så nu har jeg 5iui og 2 ivf bag mig, ved sku ik om jeg vil mere, det er nederlad gang på gang. det så hårdt ik og for de 2 smukke streger.

Du får en kæmpe

Anmeld

3. november 2012

**Ønskebabyen

dina1980 skriver:

Ville ikke smutte uden at give en krammer!

Det er hårdt når det ikke lykkedes. Jeg håber at i næste gang, har heldet med jer - hvis i tager imod forsøget

Anmeld

3. november 2012

tarkoflen

dina1980 skriver:

Øv det er jeg ked af at høre

Kan godt forstå, det er for hårdt!

Du får et stort med på vejen..

Anmeld

3. november 2012

Viventerjer

dina1980 skriver:

Det er jeg godt nok ked af og høre

Håber der er bedre held næste gang

Anmeld

3. november 2012

L&V

dina1980 skriver:

Øv altså hvor er det bare uretfærdigt.. Håber for dig det lykkedes og hvis du ikke vil mere så er der jo mange smukke børn verdenen over der ville ønske at du var deres mor

Anmeld

5. november 2012

Nessie

Det er jeg rigtig ked af at høre

Kan godt forstå hvis du ikke kan holde til mere lige nu. Det er frygtleig hårdt og opslidende at være alt det igennem.

Anmeld

5. november 2012

Miss BananaHammock

Også en stor herfra. Håber I trods de negative forsøg snart oplever de 2 streger!

Anmeld

5. november 2012

fnuggi

en KÆMPE  til dig kan godt følge dig i det er hårdt håber snart det lykkes for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.