Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Hej min læge på klinikken har bestil blodprøverne PROLAKTIN, som skal tages 2-3 timer efter jeg er stået op, og inden jeg har været i fysisk aktivitet.Nogle der ved hvorfor jeg pludselig skal have taget dem .. Klinikken har self. Lukket idag
Hej min læge på klinikken har bestil blodprøverne PROLAKTIN, som skal tages 2-3 timer efter jeg er stået op, og inden jeg har været i fysisk aktivitet.Nogle der ved hvorfor jeg pludselig skal have taget dem .. Klinikken har self. Lukket idag
Den fik jeg lavet som noget af det første i forbindelse med udredning hos gynækolog, inden jeg blev henvist til IVF. Lyder mærkeligt at du ikke har fået den før, men måske klinikken ikke har alle oplysninger fra din udredning hvis den er blevet lavet et andet sted?
modesty skriver: Den fik jeg lavet som noget af det første i forbindelse med udredning hos gynækolog, inden jeg blev henvist til IVF. Lyder mærkeligt at du ikke har fået den før, men måske klinikken ikke har alle oplysninger fra din udredning hvis den er blevet lavet et andet sted?
Viventerdig skriver: Tusin tak .. Det prøver jeg lige og høre dem om mandag?! Men den er fremsendt efter jeg ringede torsdag og snakkede med dem om at mit stofskifte er faldet igen .. Ved ikke om det har noget med det og gøre
Tusin tak .. Det prøver jeg lige og høre dem om mandag?! Men den er fremsendt efter jeg ringede torsdag og snakkede med dem om at mit stofskifte er faldet igen .. Ved ikke om det har noget med det og gøre
Jo, det har det nok - hormonerne kan jo godt have en indvirkning på stofskiftet.
Håber at der kommer en løsning på det hele.
modesty skriver: Jo, det har det nok - hormonerne kan jo godt have en indvirkning på stofskiftet. Håber at der kommer en løsning på det hele.
Hejsa
Prolaktion er det hormon der udskilles når man ammer og det der hindrer ægløsningen (også derfor man ikke burde kunne blive gravid under amning).Derfor, hvis man har højt prolaktion niveau, så det det være det der fx hindrer ægløsning - hvilket er rart at vide om er en faktor
Buller07 skriver: Hejsa Prolaktion er det hormon der udskilles når man ammer og det der hindrer ægløsningen (også derfor man ikke burde kunne blive gravid under amning).Derfor, hvis man har højt prolaktion niveau, så det det være det der fx hindrer ægløsning - hvilket er rart at vide om er en faktor
Viventerdig skriver: Okay tusin tak for svaret .. Underligt de beder om det efter første IVF forsøg .. De har ikke før bedt om det
Okay tusin tak for svaret .. Underligt de beder om det efter første IVF forsøg .. De har ikke før bedt om det
Ja det lyder lidt som en fejl at de ikke har fået det gjort fra start, det er nemlig rimelig basal viden før opstart
Og pøj pøj med 2. IVF - vi skal også starte op i løbet af november efter 5 mislykkede IUI...
Buller07 skriver: Ja det lyder lidt som en fejl at de ikke har fået det gjort fra start, det er nemlig rimelig basal viden før opstart Og pøj pøj med 2. IVF - vi skal også starte op i løbet af november efter 5 mislykkede IUI...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128