kejsersnit hjælp! Esbjerg sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. november 2012

Helloo

Skal ha kejsersnit til januar på Esbjerg sygehus. Hvornår fik i tiden til det.`? Altså jeg er 27+2 idag, hvornår kan jeg regne med at få tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Fidus

Louise17 skriver:

Skal ha kejsersnit til januar på Esbjerg sygehus. Hvornår fik i tiden til det.`? Altså jeg er 27+2 idag, hvornår kan jeg regne med at få tiden?

Du får datoen at vide ca. en til halvanden måned før din termin

Anmeld

3. november 2012

Helloo

Fidus skriver:

Du får datoen at vide ca. en til halvanden måned før din termin

okay skal til lægesamtale efter vægt scanning her den 12 hvor jeg er 28+4 tror du jeg har mulighed for at få den der?

Anmeld

5. november 2012

Fidus

Det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, det er afhængig af hvilket hospital du er tilknyttet mht. deres regler og rutiner  men muligheden foreligger da

Jeg er i uge 29+2 nu og vi får først datoen at vide d. 04.12.12 og jeg har termin d. 17.01.12 som regl ligger de datoen for planlagt kejsersnit 1.uge til 2.uger før terminsdatoen, afhængig af hvor stor baby er til den tid og hvordan graviditeteten forløber sig

Er spændt på en update fra dig efter d. 12.11.12

Anmeld

5. november 2012

Helloo

Fidus skriver:

Det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, det er afhængig af hvilket hospital du er tilknyttet mht. deres regler og rutiner  men muligheden foreligger da

Jeg er i uge 29+2 nu og vi får først datoen at vide d. 04.12.12 og jeg har termin d. 17.01.12 som regl ligger de datoen for planlagt kejsersnit 1.uge til 2.uger før terminsdatoen, afhængig af hvor stor baby er til den tid og hvordan graviditeteten forløber sig

Er spændt på en update fra dig efter d. 12.11.12

Heh skal nok lige opdatere der 

Anmeld

5. november 2012

Fidus

Det vil jeg glæde mig til og pøj pøj

Anmeld

5. november 2012

Fidus

Det vil jeg glæde mig til og pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.