Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal ha kejsersnit til januar på Esbjerg sygehus. Hvornår fik i tiden til det.`? Altså jeg er 27+2 idag, hvornår kan jeg regne med at få tiden?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louise17 skriver: Skal ha kejsersnit til januar på Esbjerg sygehus. Hvornår fik i tiden til det.`? Altså jeg er 27+2 idag, hvornår kan jeg regne med at få tiden?
Du får datoen at vide ca. en til halvanden måned før din termin
Fidus skriver: Du får datoen at vide ca. en til halvanden måned før din termin
okay skal til lægesamtale efter vægt scanning her den 12 hvor jeg er 28+4 tror du jeg har mulighed for at få den der?
Det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, det er afhængig af hvilket hospital du er tilknyttet mht. deres regler og rutiner men muligheden foreligger da
Jeg er i uge 29+2 nu og vi får først datoen at vide d. 04.12.12 og jeg har termin d. 17.01.12 som regl ligger de datoen for planlagt kejsersnit 1.uge til 2.uger før terminsdatoen, afhængig af hvor stor baby er til den tid og hvordan graviditeteten forløber sig
Er spændt på en update fra dig efter d. 12.11.12
Fidus skriver: Det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, det er afhængig af hvilket hospital du er tilknyttet mht. deres regler og rutiner men muligheden foreligger da Jeg er i uge 29+2 nu og vi får først datoen at vide d. 04.12.12 og jeg har termin d. 17.01.12 som regl ligger de datoen for planlagt kejsersnit 1.uge til 2.uger før terminsdatoen, afhængig af hvor stor baby er til den tid og hvordan graviditeteten forløber sig Er spændt på en update fra dig efter d. 12.11.12
Heh skal nok lige opdatere der
Det vil jeg glæde mig til og pøj pøj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128