Vil gerne snart slippe for de smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. november 2012

**Ønskebabyen

Jeg har stadig ondt i min mave efter ÆU i Onsdags. Det er ikke så meget i mit underliv, men nærmere fra navlen og op efter at det gør ondt

Forstår det virkelig ikke, der har de jo ikke være oppe at rode Andre der har prøvet noget lignende? Og hvornår gik jeres smerter væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har stadig ondt i min mave efter ÆU i Onsdags. Det er ikke så meget i mit underliv, men nærmere fra navlen og op efter at det gør ondt

Forstår det virkelig ikke, der har de jo ikke være oppe at rode Andre der har prøvet noget lignende? Og hvornår gik jeres smerter væk?

Hej søde .. Jeg havde også slemme smerter efter ÆU .. Det stoppede få dage efter ÆO ..

Anmeld

3. november 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Hej søde .. Jeg havde også slemme smerter efter ÆU .. Det stoppede få dage efter ÆO ..

Kan da håbe der sker det samme for mig - for jeg er godt nok ved at være træt af ikke at lave en skid

Anmeld

3. november 2012

Nessie

Jeg har godt nok ikke haft det så slemt som dig, men det skulle jo gerne begynde at aftage nu.

Hvis det ikke er blevet bedre efter weekenden, så prøv lige at ringe til klinikken

Anmeld

3. november 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Jeg har godt nok ikke haft det så slemt som dig, men det skulle jo gerne begynde at aftage nu.

Hvis det ikke er blevet bedre efter weekenden, så prøv lige at ringe til klinikken

Det har på en måde været bedre idag, men stadig ikke godt. Og så alligevel.. smerterne har været en smule anderledes idag..

Har også besluttet mig for at kontakte klinikken mandag morgen hvis ikke det er bedre.. men er det godt nok klinikken jeg skal kontakte frem for egen læge?

Anmeld

4. november 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Kan da håbe der sker det samme for mig - for jeg er godt nok ved at være træt af ikke at lave en skid

Det kan godt være ligesom mig at, du er blødt lidt ud i bughulen fra æggestokkende i forbindelse med ÆU og der så ligger lidt blod som skaber smerterne

Anmeld

4. november 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Det kan godt være ligesom mig at, du er blødt lidt ud i bughulen fra æggestokkende i forbindelse med ÆU og der så ligger lidt blod som skaber smerterne

Øh okay, og hvad gør man så ved det??

Anmeld

4. november 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Øh okay, og hvad gør man så ved det??

Intet, man venter bare på at det diffundere ud .. Det ganske uskadeligt pg nedsætter hellere ikke chancerne .. Det var ikke for at skræmme dig

Anmeld

4. november 2012

**Ønskebabyen

Intet, man venter bare på at det diffundere ud .. Det ganske uskadeligt pg nedsætter hellere ikke chancerne .. Det var ikke for at skræmme dig

Okay.. Smerterne er ikke så intensive idag, så håber det er på retur nu.

Dog synes jeg det er begyndt at rumsterer, stikke, jage og gøre lidt ondt i underlivet.. hmm.....

Anmeld

4. november 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Okay.. Smerterne er ikke så intensive idag, så håber det er på retur nu.

Dog synes jeg det er begyndt at rumsterer, stikke, jage og gøre lidt ondt i underlivet.. hmm.....

Det vil det gøre nogle uger endu .. Og endu flere hvis det nu ender i en positiv test om snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.