Wow, kan det være rigtigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. november 2012

Monski

Er lige pt sygemeldt fra mit studie og har været det i de sidste 7-8 måneder..
Venter på at få en diagnose så jeg kan komme i behandling og begynde at studere igen
Nu er det bare sådan at jeg kan forvente at blive undersøgt til august 2013, de fik altså min henvisning april 2012, så det er lang tid!!

Nu overvejer jeg at begynde at studerer igen, selvom jeg måske bliver nødt til at stoppe midt i det hele. Men vil bare SÅ gerne ud af det her kontanthjælpssystem!

MEN.. Hvis jeg begynder på su mister jeg ca. 4700,- hver eneste måned!!
Så det er jo nærmest umuligt for mig at begynde på su, så skal jeg i hvert fald til at flytte først og det koster jo også
.. Det er bare skruen uden ende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

Madam Blå

Monski skriver:

Er lige pt sygemeldt fra mit studie og har været det i de sidste 7-8 måneder..
Venter på at få en diagnose så jeg kan komme i behandling og begynde at studere igen
Nu er det bare sådan at jeg kan forvente at blive undersøgt til august 2013, de fik altså min henvisning april 2012, så det er lang tid!!

Nu overvejer jeg at begynde at studerer igen, selvom jeg måske bliver nødt til at stoppe midt i det hele. Men vil bare SÅ gerne ud af det her kontanthjælpssystem!

MEN.. Hvis jeg begynder på su mister jeg ca. 4700,- hver eneste måned!!
Så det er jo nærmest umuligt for mig at begynde på su, så skal jeg i hvert fald til at flytte først og det koster jo også
.. Det er bare skruen uden ende

Er du enlig forsørger? For så behøver du ikke at miste noget. Du kan tage su-lån på 2700 og et forsørgerlån. Det er vist på 1400. Og så husk at du vil få mere i boligstøtte, friplads, osv. Så det burde kunne hænge sammen, lige så vel som på KH.

Synes godt nok det er længe at vente på behandling. Håber det kan gå lidt hurtigere for dig

Anmeld

3. november 2012

Monski

Problemt er at jeg mister min boligsikring grundet at min husleje bliver for høj i forhold til min indkomst
Og lige nu får jeg den højeste støtte dom er 3300,-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.