Så trist lige nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2012

Eva0510

Okay tak for alle svarene det hjælper lidt på humøret;-)

Jeg har jo 2 dejlige børn i forvejen men med den første var jeg 8 uger henne før jeg opdagede det og den mindste var jeg chokerende 17 uger... så ved derfor ikke hvornår/tidligt jeg reelt kan danne en positiv test...

Men syntes jo bare at 5+5 er meget...

Krydser også fingre for alle jer andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

simone_jacobsen

Dinna88 skriver:

Uh, jeg kan desværre ikke være til meget hjælp, jeg har bare lige et spørgsmål til Sussie! 

Sussie, hvad kan en blodprøve vise, som urinen ikke kan?

En blodprøve kan give dig et helt sikkert svar på, om du er gravid. Det kan en test ikke, da nogle ikke kan få nok HcG i kroppen til, at teste positiv på en test.

Anmeld

3. november 2012

Dinna88

simone_jacobsen skriver:

En blodprøve kan give dig et helt sikkert svar på, om du er gravid. Det kan en test ikke, da nogle ikke kan få nok HcG i kroppen til, at teste positiv på en test.

tak!Men HVAD viser blodprøven? 

Anmeld

3. november 2012

come2

Dinna88 skriver:

tak!Men HVAD viser blodprøven? 

Om der er HCG  Du kan jo godt være gravid og ikke kan teste positiv.

Teste måler jo først fra en bestemt mængde

Anmeld

3. november 2012

Dinna88

come2 skriver:

Om der er HCG  Du kan jo godt være gravid og ikke kan teste positiv.

Teste måler jo først fra en bestemt mængde

Ah! det var nemlig bare det  jeg fiskede efter - OM det faktisk er hcg men tak så!

Anmeld

3. november 2012

SussieThyssen

Dinna88 skriver:

Uh, jeg kan desværre ikke være til meget hjælp, jeg har bare lige et spørgsmål til Sussie! 

I realiteten kan du se det samme...altså at der er HCG tilstede i blodet. Men det er langt tydeligere at se i en undersøgelse fra en blodprøve end det er i en urinprøve.

Anmeld

3. november 2012

Dinna88

SussieThyssen skriver:

I realiteten kan du se det samme...altså at der er HCG tilstede i blodet. Men det er langt tydeligere at se i en undersøgelse fra en blodprøve end det er i en urinprøve.

Ja, det fandt jeg så ud af, tak!

Anmeld

3. november 2012

raca

Dinna88 skriver:

blodprøven viser mængden af hcg.. så kan man sammenholde det med hvor langt man er i graviditeten og se om der er den ønskede mængde i forholdt til hvor langt man skønnes og være.. hvis der er for lidt, eller hvis fordoblingen ikke sker som den skal, kan det være tegn på at der er noget galt..

den ene gang jeg var gravid tog de blodprøve 14dage efter ins. der vise den hcg i blodet= en befrugtingn men at hcg var for lavt, så det det var kun en biokemisk graviditet.

urinstiks viser bare at der er hcg i blodet når det når om over en bestem mængde.

Anmeld

3. november 2012

Dinna88

raca skriver:

blodprøven viser mængden af hcg.. så kan man sammenholde det med hvor langt man er i graviditeten og se om der er den ønskede mængde i forholdt til hvor langt man skønnes og være.. hvis der er for lidt, eller hvis fordoblingen ikke sker som den skal, kan det være tegn på at der er noget galt..

den ene gang jeg var gravid tog de blodprøve 14dage efter ins. der vise den hcg i blodet= en befrugtingn men at hcg var for lavt, så det det var kun en biokemisk graviditet.

urinstiks viser bare at der er hcg i blodet når det når om over en bestem mængde.

ah, okay okay, dét er jo smart! Jeg var ikke lige klar over at det helt præcist er sådan, så dejligt at I lige er nogle der kan svare mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.