julegaver!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2012

Kay

ja.. der re jo altid dem i familien der ikke ønsker sig noget...

men de skal jo havde en gave alligevel...

gaven fra Elna er ordnet så det er en lille ting fra os...

Elnas olle mor og olle far (der er skilt) er sipelthend så svære at finde gave til... de er begge i slutningen af 60'erne og ønsker sig ik rigtig noget (ca 300 kr pr stk)

og så min faster og onkel... vi plejer at give dem oplevelses gavekort... da de nydder at komme afsted kun dem og pleje kærligheden uden børnene... men... vi er løbet tør for ideer... de sidste 2 år har de fået biograf gavekort  (ca 300-400 kr)

nogle forslag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

**Ønskebabyen

Kay skriver:

Elnas olle mor og olle far (der er skilt) er sipelthend så svære at finde gave til... de er begge i slutningen af 60'erne og ønsker sig ik rigtig noget (ca 300 kr pr stk)

og så min faster og onkel... vi plejer at give dem oplevelses gavekort... da de nydder at komme afsted kun dem og pleje kærligheden uden børnene... men... vi er løbet tør for ideer... de sidste 2 år har de fået biograf gavekort  (ca 300-400 kr)

nogle forslag??

Hvad med sådan en smart-box?

Anmeld

3. november 2012

Kay

**Ønskebabyen skriver:

Hvad med sådan en smart-box?

det gav vi dem et år... men de har simpelthend for kort udløbs dato til de når at bruge dem...

Anmeld

3. november 2012

**Ønskebabyen

Kay skriver:

det gav vi dem et år... men de har simpelthend for kort udløbs dato til de når at bruge dem...

For kort?? Min kæreste fik en i gave på jobbet i September sidste år, og den udløber først til Marts, altså virker den i 1½ år..

Anmeld

3. november 2012

Kay

**Ønskebabyen skriver:

For kort?? Min kæreste fik en i gave på jobbet i September sidste år, og den udløber først til Marts, altså virker den i 1½ år..

oki,... vi fik en i sommers den udløber til febuar... altså ca ½ år...  for 2 år siden til mineforældres sølvbryllup fik de 7 boxe og dem skulle de også bruge inden febuar... altså så et år efter

Anmeld

3. november 2012

**Ønskebabyen

Kay skriver:

oki,... vi fik en i sommers den udløber til febuar... altså ca ½ år...  for 2 år siden til mineforældres sølvbryllup fik de 7 boxe og dem skulle de også bruge inden febuar... altså så et år efter

Okay, så må der næsten være forskel på hvor længe de holder.

Anmeld

3. november 2012

tarkoflen

Kay skriver:

nogle forslag??

Det er altid svært med gaver

Jeg tænker at til olderne kunne man overveje sådan en lækker kurv med gode sager, hvis de er til sådan noget... Alternativt kunne l give dem en tur ud og spise?

Med hensyn til faster og onkel så var min første tanke også en smartboks, jeg tror du kan se på bagsiden hvornår det udløber, ellers må du spørge i butikken, der findes jo et hav af forskellige muligheder.

Anmeld

3. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg tænker at til olderne kunne man overveje sådan en lækker kurv med gode sager, hvis de er til sådan noget... Alternativt kunne l give dem en tur ud og spise?

Med hensyn til faster og onkel så var min første tanke også en smartboks, jeg tror du kan se på bagsiden hvornår det udløber, ellers må du spørge i butikken, der findes jo et hav af forskellige muligheder.

Jeps, det står på bagsiden

Anmeld

3. november 2012

Kay

**Ønskebabyen skriver:

Okay, så må der næsten være forskel på hvor længe de holder.

ja... ved den sidste de fik nåede de ikke at bruge... og så syntes jeg det er rimlig meget spild af mine penge

Anmeld

3. november 2012

Kay

tarkoflen skriver:

ja en kurv ville jo være perfekt til dem tak... og i år har jeg jo masser af tid til at lave dem

har fået afvide at de IKKE ønsker sig smartboxe... da de ik når at bruge dem men gerne andre oplevelses gaver...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.