Forventet mens, hormoner, blodprøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. november 2012

Anonym trådstarter

Hvad har i af erfaringer mht forventet mens efter hormonbehandling?

Jeg spørger fordi jeg forventer mens 2 dage inden jeg skal have taget blodprøve, og pletbløder næsten også altid i ugen op til mens.

Så det var bare om man kunne regne med at mens kom normalt, selvom man har været i hormonbehandling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg spørger fordi jeg forventer mens 2 dage inden jeg skal have taget blodprøve, og pletbløder næsten også altid i ugen op til mens.

Så det var bare om man kunne regne med at mens kom normalt, selvom man har været i hormonbehandling?

Får du crinone? For så tror jeg nok at det kan udskyde mens... Hvis du ikke gør så tror jeg du kan regne med at mens kommer som den plejer, men jeg er ikke sikker!

Jeg har kendskab til et par stykker, som ikke har fået crinone hvor de har fået mens noget før bp.

Jeg for en positiv bp

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Får du crinone? For så tror jeg nok at det kan udskyde mens... Hvis du ikke gør så tror jeg du kan regne med at mens kommer som den plejer, men jeg er ikke sikker!

Jeg har kendskab til et par stykker, som ikke har fået crinone hvor de har fået mens noget før bp.

Jeg for en positiv bp

Ja det får jeg 

Hmm øv, så er det jo ikke sikkert man skal glæde sig for tidligt, hvis nu ikke mens kommer på dagen 

Jo mange tak 

også alt hvad der krydses kan selv 

Anmeld

3. november 2012

**Ønskebabyen

Har faktisk tænkt over det samme.

Jeg "forventer mens" allerede på Torsdag den 8/11 men skal først have taget bp Fredag 16/11.

Jeg har været i lang protokol, og får også crinone.

Hvornår skal du have taget bp?

Anmeld

3. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Ja det får jeg 

Hmm øv, så er det jo ikke sikkert man skal glæde sig for tidligt, hvis nu ikke mens kommer på dagen 

Jo mange tak 

også alt hvad der krydses kan selv 

Jeg mener der står noget på pakken om at det kan udskyde mens

Men håbet er jo ikke ude endnu, det kan sagtens være, at du får en positiv test, husk det

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg mener der står noget på pakken om at det kan udskyde mens

Men håbet er jo ikke ude endnu, det kan sagtens være, at du får en positiv test, husk det

Ja det må jeg huske 

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Har faktisk tænkt over det samme.

Jeg "forventer mens" allerede på Torsdag den 8/11 men skal først have taget bp Fredag 16/11.

Jeg har været i lang protokol, og får også crinone.

Hvornår skal du have taget bp?

Har forventet mens den 11/11, blodprøve den 13/11 og blodprøvesvar den 15/11 da vi har langt til klinikken. Øv

Men klinikken sagde til mig at jeg godt må tage en g-test den 13. om morgenen hvis jeg ikke mente jeg kunne vente (da alle hormoner der kan vise falsk positiv er væk på det tidspunkt) så det gør jeg helt sikkert 

Men forsøger ikke at tænke alt for meget på det, selvom det er svært.

fingre for os begge 

Anmeld

3. november 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Har forventet mens den 11/11, blodprøve den 13/11 og blodprøvesvar den 15/11 da vi har langt til klinikken. Øv

Men klinikken sagde til mig at jeg godt må tage en g-test den 13. om morgenen hvis jeg ikke mente jeg kunne vente (da alle hormoner der kan vise falsk positiv er væk på det tidspunkt) så det gør jeg helt sikkert 

Men forsøger ikke at tænke alt for meget på det, selvom det er svært.

fingre for os begge 

Okay, det var da helt vildt at det skal tage to dage før du kan få svar.

Jeg skal bare tage på det nærmeste sygehus og få taget blodprøve om morgenen og så har jeg svar omkring middag/tidlig eftermiddag Jeg er så spændt.

også for os begge!!

Anmeld

3. november 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Okay, det var da helt vildt at det skal tage to dage før du kan få svar.

Jeg skal bare tage på det nærmeste sygehus og få taget blodprøve om morgenen og så har jeg svar omkring middag/tidlig eftermiddag Jeg er så spændt.

også for os begge!!

Jeg skal også på sygehuset, men blodprøven SKAL åbenbart sendes og analyseres af klinikken? Det skal din ikke eller?

Anmeld

3. november 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Jeg skal også på sygehuset, men blodprøven SKAL åbenbart sendes og analyseres af klinikken? Det skal din ikke eller?

Det er jeg faktisk ikke klar over.. tror måske at sygehuset den tages på ringer/mailer/faxer svar til klinikken, men jeg er ikke sikker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.