Er så ked..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg forsøgt i over 5 år, at få et ordentlit forhold til min svigerinde.. Og det går bare ikke.. Så er vi gode veninder i 14 dage, så sker når et eller andet, og så kan vi bare ikke sammen  synes det er hårdt, for jeg forsøger virkelig at vi skal kunne sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

henh01

Hvorfor anstrenge dig så meget? Nogle mennesker klinger man bare ikke med og hvis man lader være at anstrenge sig, men blot accepter og tåler hinanden så kommer man længst tror jeg.

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hvorfor anstrenge dig så meget? Nogle mennesker klinger man bare ikke med og hvis man lader være at anstrenge sig, men blot accepter og tåler hinanden så kommer man længst tror jeg.

Fordi vi har meget sammen - vi bor tæt på hinanden, mine svigerældre bor i mellem os, og hun vil gerne vores datter (til tider).. Vi ser hende min. 1 gang om ugen - og hun vil gerne se mere til sin bror (som er min mand)

Anmeld

2. november 2012

henh01

Anonym skriver:

Fordi vi har meget sammen - vi bor tæt på hinanden, mine svigerældre bor i mellem os, og hun vil gerne vores datter (til tider).. Vi ser hende min. 1 gang om ugen - og hun vil gerne se mere til sin bror (som er min mand)

Ja, altså.. Hun kan jo sagtens se sin bror mere. Det behøver jo ikke at have noget med dig at gøre hver gang

At hun gerne vil Jeres datter er da dejligt..

I kan jo sagtens ses, være i selskab osv, men hvis man anstrenger sig så ændrer man sig og hvad er der så tilbage?

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Ja, altså.. Hun kan jo sagtens se sin bror mere. Det behøver jo ikke at have noget med dig at gøre hver gang

At hun gerne vil Jeres datter er da dejligt..

I kan jo sagtens ses, være i selskab osv, men hvis man anstrenger sig så ændrer man sig og hvad er der så tilbage?

Tror bare jeg har sådan en lyserød drøm om en svigerinde, hvor man laver ting sammen, og kan sidde i samme stue sammen, uden at den ene bidder og ingen forsvar den anden?? (jeg er den anden, bare så du ikke misfrostår)

Anmeld

2. november 2012

henh01

Anonym skriver:

Tror bare jeg har sådan en lyserød drøm om en svigerinde, hvor man laver ting sammen, og kan sidde i samme stue sammen, uden at den ene bidder og ingen forsvar den anden?? (jeg er den anden, bare så du ikke misfrostår)

Sådane r det desværre ikke altid. Men jeg tror det bedste for dig ville være at prøve at lade være at anstrenge dig - jeg er sikker på at hun også bliver sødere/flinkere hvis du bare er dig selv og afslappet

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Sådane r det desværre ikke altid. Men jeg tror det bedste for dig ville være at prøve at lade være at anstrenge dig - jeg er sikker på at hun også bliver sødere/flinkere hvis du bare er dig selv og afslappet

Der har faktisk været perioder hvor jeg holder pause fra hende, og det hjælper faktisk.. tror måske jeg skal have sådan en pause igen..  Så må hun komme til mig (som hun egentlig altid gør når hun skal bruge hjælp til noget..

Anmeld

2. november 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Nu har jeg forsøgt i over 5 år, at få et ordentlit forhold til min svigerinde.. Og det går bare ikke.. Så er vi gode veninder i 14 dage, så sker når et eller andet, og så kan vi bare ikke sammen  synes det er hårdt, for jeg forsøger virkelig at vi skal kunne sammen..

Jeg kunne ikke med min søsters x kæreste - jeg prøvede virkelig men jeg kan/kunne altså bare overhovedet ikke holde ham ud, forstå hans tankegang osv. Gudskelov var jeg ikke den eneste, men jeg var den eneste der ikke kunne lade være og åbne munden fordi han altid skulle pisse på folk.

Nogle gange er det ikke umagen værd. Så er det bedre bare at holde det til at man idet mindste kan være i samme rum til familiesammenkomster osv og så lade være at snakke sammen ellers.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.