Til jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Muhmi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Faith

Så sandt, så sandt

Anmeld

2. november 2012

K&S

TRUE

Anmeld

2. november 2012

Muhmi

Faith skriver:

Så sandt, så sandt

Fik helt tåre i øjnene da jeg så den, for det er bare SÅ rigtigt... Ens barn/børn, betyder Så meget for én at man er fuldstændig ligeglad med hvordan man ser ud bagefter... Eller det er jeg i hvert fald Ja jeg har fået en grim og ulækker delle pga. første graviditet, men jeg ville ikke bytte den delle for noget som helst i universet, fordi jeg har fået det allermest vidunderlige barn ud af den  

Anmeld

2. november 2012

Muhmi

K&S skriver:

TRUE

Præcis!! 

Anmeld

2. november 2012

Faith

Muhmi skriver:

Fik helt tåre i øjnene da jeg så den, for det er bare SÅ rigtigt... Ens barn/børn, betyder Så meget for én at man er fuldstændig ligeglad med hvordan man ser ud bagefter... Eller det er jeg i hvert fald Ja jeg har fået en grim og ulækker delle pga. første graviditet, men jeg ville ikke bytte den delle for noget som helst i universet, fordi jeg har fået det allermest vidunderlige barn ud af den  

Åh er så enig!

Skide da være med de ekstra kilo og det slatne maveskind. Lets face it, kroppen bliver aldrig den samme som før. Men det er da så uendelig ligegyldigt når man kigger på sit barn/børn

Anmeld

2. november 2012

Muhmi

Faith skriver:

Åh er så enig!

Skide da være med de ekstra kilo og det slatne maveskind. Lets face it, kroppen bliver aldrig den samme som før. Men det er da så uendelig ligegyldigt når man kigger på sit barn/børn

Kunne ikke være mere enig... Og det er også det jeg siger til mig selv når jeg kigger mig i spejlet.... Vi bliver jo ikke yngre og det er der ingen af os der kan løbe fra, så den delle betyder faktisk noget for mig... Jeg har udrettet det allerstørste jeg nogensinde vil komme til i mit liv og sikke en udrettelse...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.