Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så sandt, så sandt
TRUE
Faith skriver: Så sandt, så sandt
Fik helt tåre i øjnene da jeg så den, for det er bare SÅ rigtigt... Ens barn/børn, betyder Så meget for én at man er fuldstændig ligeglad med hvordan man ser ud bagefter... Eller det er jeg i hvert fald Ja jeg har fået en grim og ulækker delle pga. første graviditet, men jeg ville ikke bytte den delle for noget som helst i universet, fordi jeg har fået det allermest vidunderlige barn ud af den
K&S skriver: TRUE
Præcis!!
Muhmi skriver: Fik helt tåre i øjnene da jeg så den, for det er bare SÅ rigtigt... Ens barn/børn, betyder Så meget for én at man er fuldstændig ligeglad med hvordan man ser ud bagefter... Eller det er jeg i hvert fald Ja jeg har fået en grim og ulækker delle pga. første graviditet, men jeg ville ikke bytte den delle for noget som helst i universet, fordi jeg har fået det allermest vidunderlige barn ud af den
Åh er så enig!
Skide da være med de ekstra kilo og det slatne maveskind. Lets face it, kroppen bliver aldrig den samme som før. Men det er da så uendelig ligegyldigt når man kigger på sit barn/børn
Faith skriver: Åh er så enig! Skide da være med de ekstra kilo og det slatne maveskind. Lets face it, kroppen bliver aldrig den samme som før. Men det er da så uendelig ligegyldigt når man kigger på sit barn/børn
Kunne ikke være mere enig... Og det er også det jeg siger til mig selv når jeg kigger mig i spejlet.... Vi bliver jo ikke yngre og det er der ingen af os der kan løbe fra, så den delle betyder faktisk noget for mig... Jeg har udrettet det allerstørste jeg nogensinde vil komme til i mit liv og sikke en udrettelse...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128