AnnaKJ skriver:
Har du prøvet at svøbe ham om natten?
Det virkede på Carolina.
Hun bliver hver aften pakket ind i dynen med armene ned langs siden og så er hun bare helt rolig. Hun sover så godt hver nat.
Jeg tror det er fordi, at han ikke er bevidst om sin krop endnu og derfor bliver urolig og usikker over alle de indtryk. Og når man så svøber, så er det en måde for baby at holde sammen på sig selv.
Og det giver dem super meget tryghed pga. den tætte fornemmelse, som de også havde da de var i maven.
Ja det er prøvet allerede :-p han kunne godt lide det i starten men nu skriger han. Han vil simpelthen ikke pakkes ind, han tuder højere og højere.
Jeg blev anbefalet om at holde ham vågen om dagen lidt længere, han har lidt gulsot i ansigtet og derfor skal jeg vække hm hvert 3 time for at give mælk, så om natten når han bliver vækket så sover han ikke igen, det sku hårdt. Jeg faldt i søvn igår uden at høre ham græde, så kom manden og tog ham. Jeg blev selv vildt ked af at jeg ikke hørte ham, følte mug som en dårlig mor. Men var bare så træt så jeg opdagede det slet ikke
Anmeld