tablet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. november 2012

roenlund

Inspireret af tråden om ipad...

jeg kunne rigtig godt tænke mig en tablet men ved ikke hvad man skal vælge...

Det skal IKKE være en ipad, da jeg ikke er meget for at alt skal igennem itunes...

Men da jeg ingen forstand har på hvad de kan og hvad der er rart de kan ville det være fedt hvis nogen der har en kunne komme med for og imod hos den maskine de har...

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2012

MorDk

Altså nu har jeg en Samsung Galaxy Tab2 10.1 og den er altså super fed! Der er mange fede features... (du kan google den eller se review på Youtube)

Anmeld

3. november 2012

roenlund

den har jeg faktisk kigget lidt på da jeg oz har samsung tlf tænkte jeg at det måske var smart...

Anmeld

3. november 2012

L&V

roenlund skriver:

Det skal IKKE være en ipad, da jeg ikke er meget for at alt skal igennem itunes...

Men da jeg ingen forstand har på hvad de kan og hvad der er rart de kan ville det være fedt hvis nogen der har en kunne komme med for og imod hos den maskine de har...

på forhånd tak

Vi har den nyeste fra asus det sku være den bedste på markedet..

Anmeld

3. november 2012

Wimmie

roenlund skriver:

på forhånd tak

Jeg har en Motorola Xoom2 10" - den er super fed og har dét der kaldes Gorilla-glas, hvilket vil sige at den er næsten umulig at ridse eller ødelægge skærmen på, så børn kan også bruge den uden fare 

Den kører på samme system som Samsung Galaxy (Android) og så er dens højtalere blevet kåret som de bedste på en tablet; den har en super lyd

Så den kan anbefales 

Anmeld

3. november 2012

roenlund

Månsson skriver:

Vi har den nyeste fra asus det sku være den bedste på markedet..

ved du hvad den hedder mere and asus? så jeg kan søge på den...

Anmeld

3. november 2012

roenlund

Wimmie skriver:

Jeg har en Motorola Xoom2 10" - den er super fed og har dét der kaldes Gorilla-glas, hvilket vil sige at den er næsten umulig at ridse eller ødelægge skærmen på, så børn kan også bruge den uden fare 

Den kører på samme system som Samsung Galaxy (Android) og så er dens højtalere blevet kåret som de bedste på en tablet; den har en super lyd

Så den kan anbefales 

det lyder rigtig godt for en af grundene til at jeg gerne vil have en var jo for at lillemanden kunne bruge den :-)

Anmeld

3. november 2012

L&V

roenlund skriver:

ved du hvad den hedder mere and asus? så jeg kan søge på den...

Er ikke lige hjemme så jeg kan tjekke men hvis jeg kan huske det kigger jeg lige når jeg kommer hjem

Anmeld

3. november 2012

roenlund

Månsson skriver:

Er ikke lige hjemme så jeg kan tjekke men hvis jeg kan huske det kigger jeg lige når jeg kommer hjem

tak

Anmeld

3. november 2012

L&V

roenlund skriver:

tak

Asus transformere infinity pad er vi hvis kommet frem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.