Blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.920 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

Er der nogle som ved, om blærebetændelse , kan være et tegn på graviditet?

Hvis jeg skulle være gravid ville jeg være 3+4, og har kun kunnet teste negativ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Hvis jeg skulle være gravid ville jeg være 3+4, og har kun kunnet teste negativ.

Jeg ved ikke lige om blærebetændelse kan være et tidligt tegn på graviditet  Gravide har jo større chancer for at få blærebetændelser - jeg var bl.a. på penicilin 5-6 gange 

Anmeld

2. november 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg ved ikke lige om blærebetændelse kan være et tidligt tegn på graviditet  Gravide har jo større chancer for at få blærebetændelser - jeg var bl.a. på penicilin 5-6 gange 

Jeg døjer tit med blærebetændelse, men det her var kommet i løbet af få timer, hvor det bare var tydeligt at det var blærebetændelse.

Kom nemlig til at læse rundt omkring, at der er nogle som siger at blærebetændelse kan være tegn på graviditet, altså tidlig graviditet..

Hvis jeg skulle være gravid, (som jeg håber), så ville jeg have været blevet gravid i første cyklus, og det er jo meget få der bliver det.
Stoppede med piller for en mdr tid siden, og skal (ikke) have min mens om 3 dage ca.
Så hvis jeg er gravid, så har jeg ikke nået at opleve min mens efter p piller stod, og det er der ikke ret mange der oplever, tror jeg ikke
Så tror ikke helt på det.
Men det er en cyklus jeg havde da jeg var på p piller, og det kan selvfølgelig ændre sig utrolig meget, når man stopper på piller igen.

Har selvfølgelig nogle tegn, der kunne tyde på graviditet, men tror "bare" det er min krop, der skal vænne sig til stoppet med p piller.

Anmeld

2. november 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Jeg havede blærebetænlse da jeg fant ud af jeg var gravid

Anmeld

2. november 2012

kirsti

Anonym skriver:

Jeg døjer tit med blærebetændelse, men det her var kommet i løbet af få timer, hvor det bare var tydeligt at det var blærebetændelse.

Kom nemlig til at læse rundt omkring, at der er nogle som siger at blærebetændelse kan være tegn på graviditet, altså tidlig graviditet..

Hvis jeg skulle være gravid, (som jeg håber), så ville jeg have været blevet gravid i første cyklus, og det er jo meget få der bliver det.
Stoppede med piller for en mdr tid siden, og skal (ikke) have min mens om 3 dage ca.
Så hvis jeg er gravid, så har jeg ikke nået at opleve min mens efter p piller stod, og det er der ikke ret mange der oplever, tror jeg ikke
Så tror ikke helt på det.
Men det er en cyklus jeg havde da jeg var på p piller, og det kan selvfølgelig ændre sig utrolig meget, når man stopper på piller igen.

Har selvfølgelig nogle tegn, der kunne tyde på graviditet, men tror "bare" det er min krop, der skal vænne sig til stoppet med p piller.

Når jeg har blærebetændelse er det altid fra det ene øjeblik til det andet og jeg er ik gravid 

blærebetændelse skyldes bakterier der kommer udefra og op i urinrøret så graviditets betinget blærebetændelse tror jeg mere er længere henne i graviditeten hvor bakterierne 'Down under' ændre sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.