Blegrøde knopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. november 2012

hellemor85

Sofia har blegrøde knopper på mave og ryg. Hendes temp. 37,5. Lige haft meget tynd afføring. Hva tror I det kan være? Hun virker eller glad og rimelig meget som hun plejer. hun har dog været mere stille de sidste par uger. Men tror ik det har noget med det at gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

hellemor85

Der kommer et billede om lidt, skal li ha det ind på comp. og jeg er ingen haj

Anmeld

2. november 2012

hellemor85

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2012

Mette M

det ligner det min søn har . han har det dog næsten over det hele  han har næsten 40 i feber lægen sagde det var en virus. håber da ikke hun også får høj feber

Anmeld

2. november 2012

Tøs85

hellemor85 skriver:

Sofia har blegrøde knopper på mave og ryg. Hendes temp. 37,5. Lige haft meget tynd afføring. Hva tror I det kan være? Hun virker eller glad og rimelig meget som hun plejer. hun har dog været mere stille de sidste par uger. Men tror ik det har noget med det at gøre.

Ej jeg håber da ikke hun fejler noget!! Har du talt med lægen..? Det kunne være du skulle kontakte en læge, også nu hvor vi skal til Lalandia.. For at være sikker på det ikke er noget..

Anmeld

2. november 2012

Pinkrose

hellemor85 skriver:

Min pige Sophia får den slags knopper hver gang hun har feber, og virus. Det meget normalt

Anmeld

2. november 2012

hellemor85

Okay, det kan godt være hun er ved a få lidt virus, hun havde første dag i vuggestuen i går og der var en lille pige der gik med sut i munden, som gav den til Sofia, og det var ik engang pigens sut, det var en tredje pige sut. Vi har ikke ringet til lægen, fordi hun jo ikke har voldsomme symptomer. Hvis hun får feber, ringer vi til lægen. Har bare ik verdens bedste erfaring med vagtlæger

Anmeld

2. november 2012

hellemor85

Tøs85 skriver:

Ej jeg håber da ikke hun fejler noget!! Har du talt med lægen..? Det kunne være du skulle kontakte en læge, også nu hvor vi skal til Lalandia.. For at være sikker på det ikke er noget..

Hun er i rimelig godt humør og spiser og drikker. Så tænker det nok går over snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.