Åbningstider for butikkerne i aarhus om lørdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. november 2012

signe.

Heysa

nogle herinde som ved hvornår butikkerne i Aarhus lukker i morgen, lørdag, den 3 nov? Skal nemlig lige se om det kan svarer sig at køre dertil fra Farsø

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Enirt

signe. skriver:

Heysa

nogle herinde som ved hvornår butikkerne i Aarhus lukker i morgen, lørdag, den 3 nov? Skal nemlig lige se om det kan svarer sig at køre dertil fra Farsø

Er det shopping centre eller gå gade butikker?

Jeg ved at bruuns galleri har åbent til kl 18, men gå gaden er det lidt forskelligt, men ca omkring kl 15 tror jeg.

Anmeld

2. november 2012

signe.

Enirt skriver:

Er det shopping centre eller gå gade butikker?

Jeg ved at bruuns galleri har åbent til kl 18, men gå gaden er det lidt forskelligt, men ca omkring kl 15 tror jeg.

Hmm nok mest gågadebutikker

Anmeld

2. november 2012

Enirt

signe. skriver:

Hmm nok mest gågadebutikker

okay, men rigtig mange af de butikker der ligger på gågaden ligger også i bruuns galleri som ligge lige for enden af gå gaden i forlængelse af banegården.

Det er et skønt center, ved ikke om du har været der før?

Anmeld

2. november 2012

serinasmor

visit aarhus siger 10.00-14.00/16.00 for specialbutikker(ikke salling, magasin og bruuns) i århus om lørdagen ..  

men hvis i nu tager gågade indtil de lukker og storcenter efterfølgende hvis du ikke er shoppet af ... så er det jo en mulighed

Anmeld

2. november 2012

signe.

serinasmor skriver:

visit aarhus siger 10.00-14.00/16.00 for specialbutikker(ikke salling, magasin og bruuns) i århus om lørdagen ..  

men hvis i nu tager gågade indtil de lukker og storcenter efterfølgende hvis du ikke er shoppet af ... så er det jo en mulighed

God ide var selv lige inde på den hjemmeside, mange tak

Anmeld

2. november 2012

serinasmor

signe. skriver:

God ide var selv lige inde på den hjemmeside, mange tak

np

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.