Kan det lade sig gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Enirt

Hej alle sammen

Jeg sad lige og kiggede på musikhuset's hjemmeside og faldt over at Omar Marzouk giver et show 9 marts. Jeg har alle hans andre shows på dv og har altid ønsket mig at se ham live.

Nu er det bare sådan at jeg skal føde vores søn her til december (termin d. 22) og så kan jeg ikke rigtig finde ud af om han vil være for lille til at blive passet til den tid og om det derfor kan lade sig gøre at komme ind og se showet. Havde lidt tænkt mig at ønske en billet dertil i julegave.

Hvad siger i? hvad er jeres erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

L&V

Enirt skriver:

Hej alle sammen

Jeg sad lige og kiggede på musikhuset's hjemmeside og faldt over at Omar Marzouk giver et show 9 marts. Jeg har alle hans andre shows på dv og har altid ønsket mig at se ham live.

Nu er det bare sådan at jeg skal føde vores søn her til december (termin d. 22) og så kan jeg ikke rigtig finde ud af om han vil være for lille til at blive passet til den tid og om det derfor kan lade sig gøre at komme ind og se showet. Havde lidt tænkt mig at ønske en billet dertil i julegave.

Min datter er fra september (11) og vi var inde og se et show i december (11) Savnede hende og det gjorde brysterne os men savnede os og være samme med min mand

Anmeld

2. november 2012

Wimmie

Enirt skriver:

Hej alle sammen

Mon ikke du kan når det kun er et par timer?

Anmeld

2. november 2012

Enirt

Månsson skriver:

Min datter er fra september (11) og vi var inde og se et show i december (11) Savnede hende og det gjorde brysterne os men savnede os og være samme med min mand

Ja det var så nemlig min næste tanke hvem skulle evt med mig ind at se det. Der var jeg lidt i tvivl om min kæreste skulle med eller om han skulle have vores søn alene de få timer.

Men det fungerede fint for jer at i begge var afsted?

Anmeld

2. november 2012

Enirt

Wimmie skriver:

Mon ikke du kan når det kun er et par timer?

Jo det tænker jeg også nu, men blev bare i tvivl. Man vil jo helst gøre det som er bedst for sit barn så må ens egne ønsker og behov komme i anden række

Anmeld

2. november 2012

L&V

Enirt skriver:

Ja det var så nemlig min næste tanke hvem skulle evt med mig ind at se det. Der var jeg lidt i tvivl om min kæreste skulle med eller om han skulle have vores søn alene de få timer.

Men det fungerede fint for jer at i begge var afsted?

Det gjorde det ja.. Jeg havde malket godt ud inden så hun åd og sov i de par timer vi var væk

Anmeld

2. november 2012

Enirt

Månsson skriver:

Det gjorde det ja.. Jeg havde malket godt ud inden så hun åd og sov i de par timer vi var væk

Så tror jeg vil "go for it" og så må jeg jo se om jeg får en billet i julegave og så tage den derfra

Tak for svar

Anmeld

2. november 2012

L&V

Enirt skriver:

Så tror jeg vil "go for it" og så må jeg jo se om jeg får en billet i julegave og så tage den derfra

Tak for svar

Så lidt... Håber du/i får en hyggelig aften

Anmeld

2. november 2012

SanneJensen

Enirt skriver:

Tak for svar

Jeg vil også sige go for it Og lur mig ikke om bebs sikkert har nogle bedsteforældre eller lign. der ville være ellevilde for at få lov til at passe den lille i et par timer?

Desuden tror jeg at det er mega sundt for parforholdet lige at få lidt kærestetid midt i babyræset!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.