WantingBaby2012 skriver:
Faktisk kan man sige det sådan, at i "realiteten" er du jo faktisk "gravid" nu... For sædcellen og ægget er jo forbundet... Nu skal det bare sætte sig fast 
Er ked af at høre du har mange smerter... Øv altså... Men forhåbentlig kommer der noget rigtig dejligt ud af det alligevel...
Krydser fingre for at vi rammer lige op til en weekend, så ikke der kommer sygedage i den forbindelse... Er spændt på hvor ondt jeg får.. Tror jeg bliver rigtig nervøs i dagene op til.. Var du ikke det?
Ja, du har ret. Jeg er jo i realiteten gravid

Det er ret underligt at tænke på.
Det er super træls med smerter, og hvis ikke det er bedre på Mandag, har jeg besluttet at kontakte klinikken. Det er rigtig rigtig træls, men hvis der kommer noget godt ud af det om 14 dage/8-9 mdr så gør det mig intet. hihi
Jeg var rigtig glad for vi ramte dagene som vi gjorde. ÆU Onsdag og ÆO Fredag. Var så på job Torsdag, da smerterne ikke var slemme der overhovedet.
Jeg var faktisk slet ikke nervøs for ÆU - tværtimod.. Jeg glædede mig super meget. Sygeplejersken på klinikken kommenterede også at jeg var så smilende, glad og rolig og hun spurgte om jeg slet ikke var nervøs. Det kunne jeg jo så kun svare nej til.. Var derimod en smule nervøs for ÆO, men det gik jo også helt som det skulle, og næsten smertefrit.
Anmeld