Update på æo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Nå, fandt lige dette: http://www.min-mave.dk/debat/fertilitetsbehandling /thread-2265989.htm

Nogle siger ja, andre nej. Og klinikken har ikke svaret på min mail endnu!

Jeg troede også man måtte bruge varmedunken fordi jeg har stor glæde af den.. Og de sagde jeg måtte bruge den frem til ÆO og så anbefalede de at, man stoppede fordi de var af den overbevisning at, det som beskrevet ødelagde æggende

Hvis jeg var dig så ville jeg droppe puden til du har klirret det med klinikken .. Har det været en meget varm pude??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Jeg troede også man måtte bruge varmedunken fordi jeg har stor glæde af den.. Og de sagde jeg måtte bruge den frem til ÆO og så anbefalede de at, man stoppede fordi de var af den overbevisning at, det som beskrevet ødelagde æggende

Hvis jeg var dig så ville jeg droppe puden til du har klirret det med klinikken .. Har det været en meget varm pude??

Ja jeg dropper den også indtil jeg høre fra dem

Og ja, den har desværre været meget varm...... Men jeg tror ærligt at det er meget forskelligt fra klinik til klinik hvad de mener om det..

Anmeld

2. november 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Ja jeg dropper den også indtil jeg høre fra dem

Og ja, den har desværre været meget varm...... Men jeg tror ærligt at det er meget forskelligt fra klinik til klinik hvad de mener om det..

Det kan jeg kun give dig helt ret i .. De meget forskellige og der er sikkert intet sket ved det ... Nogle er også bare ekstra forsigtige .. Lige som vi selv er

Jeg håber og krydser for at det bliver til en skøn baby

Anmeld

2. november 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Det kan jeg kun give dig helt ret i .. De meget forskellige og der er sikkert intet sket ved det ... Nogle er også bare ekstra forsigtige .. Lige som vi selv er

Jeg håber og krydser for at det bliver til en skøn baby

Ihh tusind tak.

Hvornår skal I igang igen?

Anmeld

2. november 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Ihh tusind tak.

Hvornår skal I igang igen?

Jeg satser på efter næste mens.. Den har sit eget liv, men satser på at den kommer slut denne mdr.

Mit stofskifte har dog været lidt skævt så det skal self. Være i orden ved næste BP før den er helt sikker vi skal igang snart

jeg et sat op i mit stofskiftemedicin så det satser jeg meget stærkt på ..

Anmeld

2. november 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Jeg satser på efter næste mens.. Den har sit eget liv, men satser på at den kommer slut denne mdr.

Mit stofskifte har dog været lidt skævt så det skal self. Være i orden ved næste BP før den er helt sikker vi skal igang snart

jeg et sat op i mit stofskiftemedicin så det satser jeg meget stærkt på ..

Okay, det bliver da super spændende

Anmeld

2. november 2012

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

Så er vi hjemme igen, og det gik super godt og næsten smertefrit

Jeg fik taget 13 æg ud i Onsdags, hvor 2 af dem var for umodne og ikke kunne bruges.
Det lykkedes dem at inseminere 9 af æggene og 4 af dem delte sig som de skulle.
De havde valgt et perfekt lille guldæg til oplægning, der imorges havde delt sig 4 gange, og da vi så det lige inden oplægning, havde det delt sig 5 gange De roste det meget. hehe
De var meget i tvivl om, om det ville blive 2 eller 3 æg i fryseren, da det ene haltede lidt bagefter. Men jeg er nu også godt tilfreds med hvis det "bare" bliver 2 Vi får svar på dette, når de den 16/11 ringer svar på blodprøven..

Nu skal der bare slappes af og tænkes positivt de næste 14 dage - jeg modtager meget gerne positive vibes

Noget lidt andet - når man så er kommet hjem, så er det jo alle spørgsmålene begynder at melde sig! Måske I kan svare på nogle af dem?
- Skal Crinone tages på et bestemt tidspunkt om morgenen, eller er det bare når man står op?

- Må jeg fortsat tage panodil op til 4 gange dagligt mod smerterne efter ÆU? Og hvor længe?

-Må jeg fortsat bruge min varmepude mod smerterne i maven?

Hvor fedt !!! Stort tillykke med de flotte æg  Glæder mig til en positiv update om 14 dage... Er sikker på at det nok skal sætte sig fast og blive en rigtig fin lille baby! Nøj hvor jeg glæder mig til det forhåbentlig er mig der kommer med en ligeså god update på æo om 14 dage... 

Jeg hepper søde!!! 

Anmeld

2. november 2012

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Hvor fedt !!! Stort tillykke med de flotte æg  Glæder mig til en positiv update om 14 dage... Er sikker på at det nok skal sætte sig fast og blive en rigtig fin lille baby! Nøj hvor jeg glæder mig til det forhåbentlig er mig der kommer med en ligeså god update på æo om 14 dage... 

Jeg hepper søde!!! 

Tusind tusind tak

Det er eet surrealistisk at det hele er "overstået" nu.. Jeg kan slet ikke forstå det.. Det er slet ikke sådan at jeg tænker på at nu skal ægget bare sætte sig fast, det er mere sådan nåårh ja, ægget er lagt op nu, afgift..

Lige nu koncentrerer jeg mig bare når om de smerter jeg stadig har i maven efter ÆU..

Kan virkelig godt forstå at du glæder mig..

Anmeld

3. november 2012

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

Tusind tusind tak

Det er eet surrealistisk at det hele er "overstået" nu.. Jeg kan slet ikke forstå det.. Det er slet ikke sådan at jeg tænker på at nu skal ægget bare sætte sig fast, det er mere sådan nåårh ja, ægget er lagt op nu, afgift..

Lige nu koncentrerer jeg mig bare når om de smerter jeg stadig har i maven efter ÆU..

Kan virkelig godt forstå at du glæder mig..

Faktisk kan man sige det sådan, at i "realiteten" er du jo faktisk "gravid" nu... For sædcellen og ægget er jo forbundet... Nu skal det bare sætte sig fast 

Er ked af at høre du har mange smerter... Øv altså... Men forhåbentlig kommer der noget rigtig dejligt ud af det alligevel...

Krydser fingre for at vi rammer lige op til en weekend, så ikke der kommer sygedage i den forbindelse... Er spændt på hvor ondt jeg får.. Tror jeg bliver rigtig nervøs i dagene op til.. Var du ikke det? 

Anmeld

3. november 2012

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Faktisk kan man sige det sådan, at i "realiteten" er du jo faktisk "gravid" nu... For sædcellen og ægget er jo forbundet... Nu skal det bare sætte sig fast 

Er ked af at høre du har mange smerter... Øv altså... Men forhåbentlig kommer der noget rigtig dejligt ud af det alligevel...

Krydser fingre for at vi rammer lige op til en weekend, så ikke der kommer sygedage i den forbindelse... Er spændt på hvor ondt jeg får.. Tror jeg bliver rigtig nervøs i dagene op til.. Var du ikke det? 

Ja, du har ret. Jeg er jo i realiteten gravid Det er ret underligt at tænke på.

Det er super træls med smerter, og hvis ikke det er bedre på Mandag, har jeg besluttet at kontakte klinikken. Det er rigtig rigtig træls, men hvis der kommer noget godt ud af det om 14 dage/8-9 mdr så gør det mig intet. hihi

Jeg var rigtig glad for vi ramte dagene som vi gjorde. ÆU Onsdag og ÆO Fredag. Var så på job Torsdag, da smerterne ikke var slemme der overhovedet.
Jeg var faktisk slet ikke nervøs for ÆU - tværtimod.. Jeg glædede mig super meget. Sygeplejersken på klinikken kommenterede også at jeg var så smilende, glad og rolig og hun spurgte om jeg slet ikke var nervøs. Det kunne jeg jo så kun svare nej til.. Var derimod en smule nervøs for ÆO, men det gik jo også helt som det skulle, og næsten smertefrit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.