Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sådan var det også med thea de første 3 mdr! Og sådan var det også med alberte de første 2 mdr. Nu er hun 4 mdr og skider ca 1-2 gange om dagen! Helt normalt med amme børn! Vh stine
StineW79 skriver: OOkOkaSådan var det også med thea de første 3 mdr! Og sådan var det også med alberte de første 2 mdr. Nu er hun 4 mdr og skider ca 1-2 gange om dagen! Helt normalt med amme børn! Vh stine
OOkOkaSådan var det også med thea de første 3 mdr! Og sådan var det også med alberte de første 2 mdr. Nu er hun 4 mdr og skider ca 1-2 gange om dagen! Helt normalt med amme børn! Vh stine
tanja. skriver: Jeps når du ammer er det normalt, her var det nærmest hver ble de første par mdr der var lort i
Jeps når du ammer er det normalt, her var det nærmest hver ble de første par mdr der var lort i
Ja det ka godt virke lidt overvældene, så meget prut, der ka være i sådan nogle små størrelser!! Men syntes det ændre når de starter på d-dråber. Vh stine
Tulle28 skriver: Helt normalt Maden kommer ind.... Og ud! Jeg ammer også og min datter er nu 8 uger - vil tro vi er nede på 3-4 gange om dagen. Og det kan ændre sig - min store datter havde kun afføring 1 gang om ugen da hun var ca 3 mdr. Det er noget med at ammebørn på et tidspunkt udnytter/optager mælken bedre og altså helt normalt. Flaskebørn skal af med noget hver dag til gengæld.
Helt normalt Maden kommer ind.... Og ud! Jeg ammer også og min datter er nu 8 uger - vil tro vi er nede på 3-4 gange om dagen. Og det kan ændre sig - min store datter havde kun afføring 1 gang om ugen da hun var ca 3 mdr. Det er noget med at ammebørn på et tidspunkt udnytter/optager mælken bedre og altså helt normalt. Flaskebørn skal af med noget hver dag til gengæld.
StineW79 skriver: Ja det ka godt virke lidt overvældene, så meget prut, der ka være i sådan nogle små størrelser!! Men syntes det ændre når de starter på d-dråber. Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128