hvor mange gange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Chili

Hvor mange gange, undskyld sproget, skider jeres nyfødte?
Min dreng på 9 dage skider et sted mellem 8-10 gange om dagen, er det normalt? Jeg ammer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan var det også med thea de første 3 mdr! Og sådan var det også med alberte de første 2 mdr. Nu er hun 4 mdr og skider ca 1-2 gange om dagen! Helt normalt med amme børn! Vh stine

Anmeld

2. november 2012

Chili

StineW79 skriver:

OOkOkaSådan var det også med thea de første 3 mdr! Og sådan var det også med alberte de første 2 mdr. Nu er hun 4 mdr og skider ca 1-2 gange om dagen! Helt normalt med amme børn! Vh stine

Okay

Synes bare det er ekstremt.. Som ommaden går lige igennem

Anmeld

2. november 2012

Koen.

Jeps når du ammer er det normalt, her var det nærmest hver ble de første par mdr der var lort i

Anmeld

2. november 2012

Chili

tanja. skriver:

Jeps når du ammer er det normalt, her var det nærmest hver ble de første par mdr der var lort i

Sådan er det også her.
Og gerne lige når han er faldet i søvn.. Og jeg kan jo ikke lade ham ligge med lort i bleen i 3 timer+ ..
Det er sgu lidt frustrerende.

Anmeld

2. november 2012

Tulle28

Helt normalt Maden kommer ind.... Og ud! Jeg ammer også og min datter er nu 8 uger - vil tro vi er nede på 3-4 gange om dagen. Og det kan ændre sig - min store datter havde kun afføring 1 gang om ugen da hun var ca 3 mdr. Det er noget med at ammebørn på et tidspunkt udnytter/optager mælken bedre og altså helt normalt. Flaskebørn skal af med noget hver dag til gengæld.

Anmeld

2. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det ka godt virke lidt overvældene, så meget prut, der ka være i sådan nogle små størrelser!! Men syntes det ændre når de starter på d-dråber. Vh stine

Anmeld

2. november 2012

Chili

Tulle28 skriver:

Helt normalt Maden kommer ind.... Og ud! Jeg ammer også og min datter er nu 8 uger - vil tro vi er nede på 3-4 gange om dagen. Og det kan ændre sig - min store datter havde kun afføring 1 gang om ugen da hun var ca 3 mdr. Det er noget med at ammebørn på et tidspunkt udnytter/optager mælken bedre og altså helt normalt. Flaskebørn skal af med noget hver dag til gengæld.

Okay

Så håber jeg snart det bliver bedre!

Anmeld

2. november 2012

Chili

StineW79 skriver:

Ja det ka godt virke lidt overvældene, så meget prut, der ka være i sådan nogle små størrelser!! Men syntes det ændre når de starter på d-dråber. Vh stine

Det håber vi så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.