Ingen menstruation og måske ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Vicmor91

Hej vil lige høre jer kvinder om den her ægløsnings test om den ikke er positiv ? Jeg havde ægløsning sidst d. 4 Oktober og har ikke haft menstruation siden August så tror bare at jeg har ægløsning men ikke menstruation  

Men det er vildt underligt for da jeg lige stoppede på p piller der fik jeg en blødning også en måned efter normal menstruation og siden har jeg ikke blødt eller noget.

Så er den her positiv ?

Har nogen jer oplevet ikke at få menstruation men have ægløsning alligevel ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Risen

Vicmor91 skriver:

Hej vil lige høre jer kvinder om den her ægløsnings test om den ikke er positiv ? Jeg havde ægløsning sidst d. 4 Oktober og har ikke haft menstruation siden August så tror bare at jeg har ægløsning men ikke menstruation  

Men det er vildt underligt for da jeg lige stoppede på p piller der fik jeg en blødning også en måned efter normal menstruation og siden har jeg ikke blødt eller noget.

Så er den her positiv ?

Har nogen jer oplevet ikke at få menstruation men have ægløsning alligevel ?

Du kan da meget vel være gravid? Æl teste viser nemligt positivt når man er gravid.. Prøv at tage en g-test 

Anmeld

2. november 2012

Vicmor91

Okay men har fået afvide at det gør de nemlig ikke, men det er jo kun en uge siden jeg testede så ville være omkring 6 uger henne ca.

men så tager jeg en test i morgen tidlig, men vil du sige den her test er positiv ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.