Slee bee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. november 2012

Team Putte

Vi har fået en slee bee, og nu er jeg jo helt på bar bund omkring hvilken dyne jeg skal vælge og hvor meget tøj hun skal have på!

HJÆLP! Hvilken dyne bruger i lige nu? Og hvad har de små på ud når de skal sove?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

Levi&LilysMor

Team Putte skriver:

Vi har fået en slee bee, og nu er jeg jo helt på bar bund omkring hvilken dyne jeg skal vælge og hvor meget tøj hun skal have på!

HJÆLP! Hvilken dyne bruger i lige nu? Og hvad har de små på ud når de skal sove?

vinterdyne og så får han elefanthue, puttetrøje og vanter på 

Anmeld

2. november 2012

L&V

Team Putte skriver:

Jeg ville bruge begge to også trøje,hat,venter og futter

Anmeld

2. november 2012

Team Putte

LevisMor skriver:

vinterdyne og så får han elefanthue, puttetrøje og vanter på 

Super! Hvor koldt skal det være før du bruger begge dyner?

Anmeld

2. november 2012

Team Putte

Månsson skriver:

Jeg ville bruge begge to også trøje,hat,venter og futter

Hvad så når det bliver -5 grader? Er det så stadig nok med de samme 2 dyner som det er nu hvor det er +8?

Anmeld

2. november 2012

L&V

Team Putte skriver:

Hvad så når det bliver -5 grader? Er det så stadig nok med de samme 2 dyner som det er nu hvor det er +8?

Der havde Laura en ulddragt på.. Syntes ikke den er nær så varm som en voksi

Anmeld

2. november 2012

Team Putte

Månsson skriver:

Der havde Laura en ulddragt på.. Syntes ikke den er nær så varm som en voksi

Okay Synes i forvejen det er svært at finde ud af hvad hun skal have på i barnevognen uden pose, nu var jeg lige ved at have styr på det og så anskaffer jeg mig sådan noget her så jeg skal starte helt forfra

Anmeld

2. november 2012

L&V

Team Putte skriver:

Okay Synes i forvejen det er svært at finde ud af hvad hun skal have på i barnevognen uden pose, nu var jeg lige ved at have styr på det og så anskaffer jeg mig sådan noget her så jeg skal starte helt forfra

He he ja er det ikke typisk.. Jeg er os bare typen der hellere vil ha hun er lidt for varm end for kold

Anmeld

2. november 2012

Team Putte

Månsson skriver:

He he ja er det ikke typisk.. Jeg er os bare typen der hellere vil ha hun er lidt for varm end for kold

Det tænker jeg oz, men hun har bøvl med maven i forvejen så hun må heller ik blive kogt for så mister hun meget væske og så har vi skrigeriet! Det er et værre cirkus! Men jeg prøver mig frem med vinterdynen og en trøje, hue og vanter imorgen Så må jeg jo lige poppe hovedet ud til hende engang imellem og tjekke nakken

Anmeld

2. november 2012

Levi&LilysMor

Team Putte skriver:

Super! Hvor koldt skal det være før du bruger begge dyner?

hm... ved en 13 grader og ned ca...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.