Så er det ÆO i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. november 2012

**Ønskebabyen

Er meget spændt, men også nervøs.

Nu skal klokken bare blive 9.00, for så er det for sent for klinikken at ringe til os og meddele at der ikke er nogen æg til oplægning. Pyhh, det er en ulidelig ventetid!

Lige noget helt andet....... Voksede jeres bryster også under sådan et forløb? Mine er vokset en del allerede Altså ikke en hel skål eller noget, men der er da nogle af mine bh'er jeg ikke rigtig kan være i
Jeg synes nu det er dejligt, men er bare nysgerrig. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2012

sophia3006

**Ønskebabyen skriver:

Nu skal klokken bare blive 9.00, for så er det for sent for klinikken at ringe til os og meddele at der ikke er nogen æg til oplægning. Pyhh, det er en ulidelig ventetid!

Lige noget helt andet....... Voksede jeres bryster også under sådan et forløb? Mine er vokset en del allerede Altså ikke en hel skål eller noget, men der er da nogle af mine bh'er jeg ikke rigtig kan være i

hvor spændende... 

Hvad fik I at vide?

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Jeg for at l er taget afsted eller er på vej til æo

Mine bryster blev også større af hormonerne, og det er bare blevet endnu værre ikke et hit når man er en 70g som udgangspunkt!

Anmeld

2. november 2012

Nessie

Hvor er  det spændende

Krydser alt hvad jeg kan for jer

Anmeld

2. november 2012

Miss Church

**Ønskebabyen skriver:

Ihh hvor spændende! Kom så små æg 

Anmeld

2. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg for at l er taget afsted eller er på vej til æo

Mine bryster blev også større af hormonerne, og det er bare blevet endnu værre ikke et hit når man er en 70g som udgangspunkt!

Mine kan dog stadig være i nogle af mine bh'er, som var en smule for store før Det gør mig absolut intet at de vokser, da de normalt kun er en 75B..

Kæresten gjorde også store øjne i går, da jeg smed tøjet og gik i bad. haha

Laver lige en Update på ÆO

Anmeld

2. november 2012

**Ønskebabyen

Miss Church skriver:

Ihh hvor spændende! Kom så små æg 

Anmeld

2. november 2012

**Ønskebabyen

sophia3006 skriver:

hvor spændende... 

Hvad fik I at vide?

Laver en update nu

Anmeld

2. november 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Hvor er  det spændende

Krydser alt hvad jeg kan for jer

Rigtig mange tak

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Mine kan dog stadig være i nogle af mine bh'er, som var en smule for store før Det gør mig absolut intet at de vokser, da de normalt kun er en 75B..

Kæresten gjorde også store øjne i går, da jeg smed tøjet og gik i bad. haha

Laver lige en Update på ÆO

Jeg kan også godt være i mine bh'er endnu, de er ligesom vokset op af håber det går i stå nu, ellers ved jeg ikke lige hvad jeg gør

Godt de ikke synes på klinikken at der var tegn på overstimulation!

Det gjorde min kæreste også! Han synes de er blevet noget større...

Glæder mig til updaten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.