Anbefal en gåvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Mussen2

Jeg kender selvfølgelig Brios, men vi har ikke selv haft den. Nu overvejer om det er den jeg skal købe til min søn på knap 9 mdr.

Kan I anbefale en?

Vi har trægulv, så den skal på en eller anden måde kunne reguleres, så vognen ikke bare suser afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Janni.

Vi har trægulve og Silas brugte Brio gåvognen. Den er guld værd. Bare husk at indstille håndtaget rigtigt, ellers vælter den med ham. Tog os lidt tid at finde ud af den fidus.

Eneste minus vil være at den er svær at dreje.

Anmeld

1. november 2012

Mussen2

Janni. skriver:

Vi har trægulve og Silas brugte Brio gåvognen. Den er guld værd. Bare husk at indstille håndtaget rigtigt, ellers vælter den med ham. Tog os lidt tid at finde ud af den fidus.

Eneste minus vil være at den er svær at dreje.

Super. Jeg synes også den see rigtig fin ud. Hvad er det for noget med håndtaget. Jeg kan se der findes en nyere model af Brios gåvogn, kender du den?

Anmeld

1. november 2012

Alexander&Lærke

Vi havde en brio rød og gul.... Den har væet super vores dreng gik meget med den....  Vores datter  har ikke brugt den ret meget kun til at blive kørt i af storebror... 

Hvis du bor i nærheden af Ry, må du gerne hente vores gåvogn for en 50 er... 

Anmeld

1. november 2012

Mussen2

Alexander&Lærke skriver:

Vi havde en brio rød og gul.... Den har væet super vores dreng gik meget med den....  Vores datter  har ikke brugt den ret meget kun til at blive kørt i af storebror... 

Hvis du bor i nærheden af Ry, må du gerne hente vores gåvogn for en 50 er... 

Det er skisme et godt tilbud, virkelig sødt af dig. Ry er ved Silkeborg ikke? Jeg bor ikke lige om hjørnet men har en veninde der arbejder i Silkeborg.....

Anmeld

1. november 2012

Alexander&Lærke

Mussen2 skriver:

Det er skisme et godt tilbud, virkelig sødt af dig. Ry er ved Silkeborg ikke? Jeg bor ikke lige om hjørnet men har en veninde der arbejder i Silkeborg.....

Ja Ry ligger ved silkeborg sådan ca 18 km udenfor....

Anmeld

1. november 2012

Mussen2

Alexander&Lærke skriver:

Ja Ry ligger ved silkeborg sådan ca 18 km udenfor....

Øv, så er det ski nok for langt væk. Øv bøv

Anmeld

1. november 2012

Janni.

Mussen2 skriver:

Super. Jeg synes også den see rigtig fin ud. Hvad er det for noget med håndtaget. Jeg kan se der findes en nyere model af Brios gåvogn, kender du den?

Det er denne vogn, Silas brugte. Det må være den gamle model, da den ikke er helt ny. Den er nemlig arvet fra hans kusine, og den bliver sendt tilbage til hans fætter når han er klar til det.  

Men hvis du ser på håndtaget, nede ved det røde, så er der et ekstra hul. Sådan som den står på billedet, vælter den ikke. Det er nybegynder indstillingen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. november 2012

Mussen2

Janni. skriver:

Det er denne vogn, Silas brugte. Det må være den gamle model, da den ikke er helt ny. Den er nemlig arvet fra hans kusine, og den bliver sendt tilbage til hans fætter når han er klar til det.  

Men hvis du ser på håndtaget, nede ved det røde, så er der et ekstra hul. Sådan som den står på billedet, vælter den ikke. Det er nybegynder indstillingen. 

1000 tak for billede. Han se ud til at være klar på eventyr: jeg tror vi må eje en Brio

Anmeld

1. november 2012

Nea85

Mussen2 skriver:

Jeg kender selvfølgelig Brios, men vi har ikke selv haft den. Nu overvejer om det er den jeg skal købe til min søn på knap 9 mdr.

Kan I anbefale en?

Vi har trægulv, så den skal på en eller anden måde kunne reguleres, så vognen ikke bare suser afsted

Jeg kender også kun til Brios, og jeg kan klart anbefale den. Min datter ræsede af sted med den, og hun bruger den stadig (1½ år gammel) til at fragte legetøj i

Udover det med de to huller til indstilling af håndtaget er der også en skrue ved to af hjulene, som man kan spænde, netop så den ikke farer af sted med barnet efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.