Valg af døre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2012

LLN

Vi skal have skiftet vores bryggersdør og hoveddør, men hvilken producent skal vi vælge. Vi har en tømmer der kan hjælpe med at skifte, så de skal ikke sættes i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
LLN skriver:

Vi skal have skiftet vores bryggersdør og hoveddør, men hvilken producent skal vi vælge. Vi har en tømmer der kan hjælpe med at skifte, så de skal ikke sættes i.

Hmm, kan ikke fortælle dig hvilken producent du skal vælge - det har jeg ikke styr på

Men ved, at mine forældre har skiftet døre forskellige steder i hjemmet, og der har de fundet nogle pæne brugte på DBA eller gul&gratis, der kan man finde nogle pæne nogen, bare et godt spareråd

Anmeld

7. november 2012

LLN

Olivia's Moar skriver:

Hmm, kan ikke fortælle dig hvilken producent du skal vælge - det har jeg ikke styr på

Men ved, at mine forældre har skiftet døre forskellige steder i hjemmet, og der har de fundet nogle pæne brugte på DBA eller gul&gratis, der kan man finde nogle pæne nogen, bare et godt spareråd

Tak for dit svar. Vi vil gerne have nye døre, da det er en gave.

Anmeld

7. november 2012

Hvem?

LLN skriver:

Tak for dit svar. Vi vil gerne have nye døre, da det er en gave.

Vi har li købt 2 nye hoveddøre og flere vinduer gennem

www.sparvinduer.dk

Der køber vi helt sikkert fra igen - super super kvalitet og ikke mindst service

Anmeld

7. november 2012

LLN

Hvem? skriver:

Vi har li købt 2 nye hoveddøre og flere vinduer gennem

www.sparvinduer.dk

Der køber vi helt sikkert fra igen - super super kvalitet og ikke mindst service

tak for svar, vil se på siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.