kan man ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation at jeg er i RKI for nogen dumme ting som jeg er ved at rette op på, men det tager tid :/

MEN MEN kan jeg skifte bank når jeg er i RKI?

min bank er nemlig på lolland, og jeg er flyttet til sjælland, og ville egentligt jo gerne have en bank heroppe så jeg ik skal rende til lolland for at ordne banksager.
men kan man det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Dinna88

Du KAN nok godt, men jeg tror at chancen er utroligt lille. Du er jo på papiret ikke en god kunde, som de kan tjene penge på, må man formode  Jeg kender en der har et par lån som har flyttet rigtig mange gang, hvor hun har lånt til indskud osv. Pga. alle de her små lån hun flere gange har fået lov til at tage, så vil ingen banker have hende.

Anmeld

1. november 2012

K&S

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg er i RKI for nogen dumme ting som jeg er ved at rette op på, men det tager tid :/

min bank er nemlig på lolland, og jeg er flyttet til sjælland, og ville egentligt jo gerne have en bank heroppe så jeg ik skal rende til lolland for at ordne banksager.
men kan man det ?

Jeg ved ikke om, man kan skifte bank, når man står i RKI, men hvor meget bruger du din bankfilial?

Vi har ikke en filial, det hele foregår over nettet

Anmeld

1. november 2012

baby012

Anonym skriver:

men kan man det ?

Det tror jeg sagtens du kan

de får jo alligevel alle oplysninger om dig, så du kan vel godt skrifte bank, når bare du ikke tager flere lån  

Anmeld

1. november 2012

Gardenia

Anonym skriver:

men kan man det ?

Det kan du sagtens, ingen bank må afvise en nemkonto uden en rigtig god grund - og rki er ikke en rigtig god grund

Du behøver såmænd ikke fortælle dem noget om gæld, anden bank eller andet, det eneste de skal interessere sig for er at du vil have en nemkonto.

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

tak for hjælpen

såå tør jeg godt opsøge banken heroppe jeg ønsker at komme ind i

Anmeld

1. november 2012

Nessie

Anonym skriver:

tak for hjælpen

såå tør jeg godt opsøge banken heroppe jeg ønsker at komme ind i

Du kan da bare prøve, de kan jo højst sige nej, og du behøver måske heller ikke have alle dine bankforretninger i samme bank

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.