Hurtig hjælp - Pas (til rejse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Drømme

Håber nogen kan hjælpe hurtigt.

Vi har fundet en lækker afbrudsrejse, der kan købes i seks timer endnu. Min kæreste har mistet sit pas i spanien for 1½ år siden, fik et midlertidigt pas at komme hjem på, og vores datter har endnu ikke noget pas.

Er det muligt for dem at få et nødpas inden på søndag ??

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

mpr

Drømme skriver:

Vi har fundet en lækker afbrudsrejse, der kan købes i seks timer endnu. Min kæreste har mistet sit pas i spanien for 1½ år siden, fik et midlertidigt pas at komme hjem på, og vores datter har endnu ikke noget pas.

tror jeg ikke mener det tager cirka 14 dage at få et pas... så 

Anmeld

1. november 2012

Lullaby

Drømme skriver:

Ja højst sansynligt. Du skal på kommunen i morgen og bede om nødpas, så får I sådan et og så kommer det rigtige indenfor 14 dage. Tyrkiet tager imod nødpas

Anmeld

1. november 2012

Helloo

Drømme skriver:

Ja. Jeg skulle til tyskland for nogle år siden, og de kunne ikke nå at lave en pas til mig, så fik et midlertidig. Måtte bare ikke rejse andre steder hen, udover der hen 

Anmeld

1. november 2012

Drømme

Lullaby skriver:

Ja højst sansynligt. Du skal på kommunen i morgen og bede om nødpas, så får I sådan et og så kommer det rigtige indenfor 14 dage. Tyrkiet tager imod nødpas

Tusinde tak for svar, det er jeg vildt glad for at høre

Vi smutter ned på borgercenteret i morgen (fandt også lige ud af, det var inden for de næste 62 timer rejsen skal bestilles, så der er lidt mere at gøre godt med xD)

Anmeld

1. november 2012

Drømme

Louise17 skriver:

Ja. Jeg skulle til tyskland for nogle år siden, og de kunne ikke nå at lave en pas til mig, så fik et midlertidig. Måtte bare ikke rejse andre steder hen, udover der hen 

Tusinde tak for svar, godt at høre andres erfaringer

Vi smutter ned på borgercenteret i morgen (fandt også lige ud af, det var inden for de næste 62 timer rejsen skal bestilles, så der er lidt mere at gøre godt med xD)

Anmeld

1. november 2012

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

der kan laves et et pas samme dag, hvis mans selv afleverer sikkert i en anden by, og henter. og det koster noget ekstra

god tur

Anmeld

1. november 2012

Drømme

Chel1992 skriver:

tror jeg ikke mener det tager cirka 14 dage at få et pas... så 

Ja, for et normalt pas, det ved jeg.. spørgsmålet var mere i forhold til et nødpas, for kan godt se vi ikke kan nå at få et rigtigt pas inden

Anmeld

1. november 2012

Drømme

lisbeth jess skriver:

der kan laves et et pas samme dag, hvis mans selv afleverer sikkert i en anden by, og henter. og det koster noget ekstra

god tur

Vi bor på Bornholm, så ved ikke om det er en mulighed ?

Vi tager i hvert fald ned på borgercenteret i morgen og høre ad, har heldigvis lidt mere tid end jeg lige regnede med (62 timer, ikke 6 timer xD)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.