Jeres dagsrytme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. november 2012

LilleChelle

Ja, hvordan ser jeres dagsrytme ud, med babys søvn, mad, skiftning og vågentid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

JS<3

Alberte vågner 7 halv 8, ren ble, tøj osv og falder i søvn igen med flasken ca efter en time (: hun vågner så efter 3 højest 4 timers søvn og får mad + bleskift og sådan forsætter hun. Jeg prøver så vidt muligt at holde hende vågen en time af gangen for at aktivere hende med det hun nu kan (: (det sker hun er vågen længere tid).

Ellers kommer hun i bad ca hveranden dag (:

Anmeld

1. november 2012

LilleChelle

JS<3 skriver:

Alberte vågner 7 halv 8, ren ble, tøj osv og falder i søvn igen med flasken ca efter en time (: hun vågner så efter 3 højest 4 timers søvn og får mad + bleskift og sådan forsætter hun. Jeg prøver så vidt muligt at holde hende vågen en time af gangen for at aktivere hende med det hun nu kan (: (det sker hun er vågen længere tid).

Ellers kommer hun i bad ca hveranden dag (:

Det lyder meget som vores dag også. 

Anmeld

2. november 2012

JS<3

LilleChelle skriver:

Det lyder meget som vores dag også. 

Det skønt, men hård at vende sig til at skulle op om natten (:

Anmeld

2. november 2012

LilleChelle

JS<3 skriver:

Det skønt, men hård at vende sig til at skulle op om natten (:

Hehe Det synes jeg nu ikke er så slemt  

- Jeg nyder at hygge med bassen i mørket, hvor der er helt stille og man kun kan høre hans synken  

Anmeld

2. november 2012

morethanperfect

LilleChelle skriver:

Ja, hvordan ser jeres dagsrytme ud, med babys søvn, mad, skiftning og vågentid  

Her er Noel kun 5 uger på Søndag , så vi har ikke rigtig fået nogen fast rytme endnu .. Men det ser nogenlunde sådan ud ..

Vågner mellem halv 6-6 .. Får mad og tør ble .. Er vågen derfra til kl. 8 .. Falder i søvn og vågner igen kl. 9 .. Får mad og tør ble , og er vågen til ca. 11 , hvor han sover nogle timer .. Til 13 ca.. Får mad igen og tør ble , og er vågen indtil kl. 15 hvor han blir lagt igen , og vågner som regel altid når vi skal til at spise Ligegyldigt hvad tid det er ...

Han blir lagt til natten ved 8 tiden med tør ble og mad , og sover til 24 , hvor han får noget mad , og sover igen efter en time ..

Så vågner han igen ved halv 6-6 ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.