Voksen fotograf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Anonym trådstarter

Hej Kvinder og mænd ;-)

Jeg har siden min graviditet haft sværere ved at se det sexede ved mig selv, og det påvirker min selvtillid.
Jeg er desuden alene og har kun mig selv til at bekræfte min sexyness
Jeg har derfor overvejet at få taget nogle undertøjs billeder, ikke i den beskidte dur, men sexede, uden at være vulgære. Fordi - jeg kunne godt tænke mig at hænge et op i mit soveværelse, for at minde mig selv på at jeg stadig er fræk!

Måske lyder det lidt skørt i nogles hoveder, men mit spørgsmål er om nogen kender en god fotograf til dét formål?

Mange hilsner den generte mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

frkanonym

Anonym skriver:

Hej Kvinder og mænd ;-)

Jeg har siden min graviditet haft sværere ved at se det sexede ved mig selv, og det påvirker min selvtillid.
Jeg har derfor overvejet at få taget nogle undertøjs billeder, ikke i den beskidte dur, men sexede, uden at være vulgære. Fordi - jeg kunne godt tænke mig at hænge et op i mit soveværelse, for at minde mig selv på at jeg stadig er fræk!

Måske lyder det lidt skørt i nogles hoveder, men mit spørgsmål er om nogen kender en god fotograf til dét formål?

nu står jeg selv model, så kender en del fotografer, som gerne gør det. men hvis de ikke må bruge billederne, kommer du til at betale for det. ellers gør de det gratis - hvis de må bruge billederne.

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

nu står jeg selv model, så kender en del fotografer, som gerne gør det. men hvis de ikke må bruge billederne, kommer du til at betale for det. ellers gør de det gratis - hvis de må bruge billederne.

Hmm, jamen hvad ville de bruge dem til?
Men vil nu godt betale
Jeg vil bare rigtigt gerne have en sød fotograf der er god til at guide, for, føler som sagt jeg har mistet min sexyness

Burde nok os lige nævne at jeg bor i Østjylland.

Anmeld

5. november 2012

frkanonym

Anonym skriver:

Hmm, jamen hvad ville de bruge dem til?
Men vil nu godt betale
Jeg vil bare rigtigt gerne have en sød fotograf der er god til at guide, for, føler som sagt jeg har mistet min sexyness

Burde nok os lige nævne at jeg bor i Østjylland.

de bruger udelukkende kun billederne til deres egen hjemmesider og evt facebooksider. hvis du betaler for det, kan du godt nævne for dem, at de ikke må bruge billederne, da du så har den fulde ret over billederne. 

jeg er selv fra østjylland .. men ellers kunne du også gå ind i den nærmeste fotocare og få dem til at tage nogle billeder?

Anmeld

5. november 2012

piap

Anonym skriver:

Hej Kvinder og mænd ;-)

jeg fik taget nogel rigtig gode billeder til min mand og jeg er enda overvægtig.. dem må du meget gerne se ?? fotografen er fra vejle

Anmeld

5. november 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Hej Kvinder og mænd ;-)

Jeg har fået taget mave billeder ved photo care i randers.
Alle photo care har en dag om ugen hvor fotografens tid er gratis så man kun betaler for billederne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.