erfaring med mme enfamil søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Moar2012

Har en dreng som gylper rigtig meget men tager fint på. Sp har foreslået vi skal give enfamil men virker det?? Nogen som har prøvet det og ved om det virker på gylpe børn. Er super træt af at skifte tøj på bettemanden 5 gange om dageb og også selv skifte hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

k&k&k&k

Moar2012 skriver:

Har en dreng som gylper rigtig meget men tager fint på. Sp har foreslået vi skal give enfamil men virker det?? Nogen som har prøvet det og ved om det virker på gylpe børn. Er super træt af at skifte tøj på bettemanden 5 gange om dageb og også selv skifte hele tiden

Hej.

Dit indlæg kunne være skrevet af mig - dog var vi oppe på lidt flere tøjskift om dagen

Men her var det farmand der blev træt af altid at være gennemblødt af gylp og hoppede på nettet og fandt så enfail A.R fra apoteket.

Vi bruger den med den succes man nu kan forvente - for det er ikke nogen mirakelkur - men det hjælper

Det dét gør er at det udvider sig når det kommer i kontakt med mavesyre og bliver til en tyk og klumpet masse som de har sværre ved at gylpe op - altså de kan stadig komme af med det de skal, men mængden er voldsom reduceret.

Jeg vil mene at vi har fået noget ud af at skifte - på en dårlig dag skifter vi 2-3 gange og en god dag kan hun godt have det samme sæt på en hel dag  Og vi skiftede ihvertfald tøj på hende 10-12 gange

Så jeg ville anbefale det

Og håber i får samme effekt

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

1. november 2012

k&k&k&k

Moar2012 skriver:

Glemte lige at skrive at en af ulemperne dog er tendens til hård mave.

Så det skal i også lige være opmærksom på

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

1. november 2012

Moar2012

k&k&k skriver:

Hej.

Dit indlæg kunne være skrevet af mig - dog var vi oppe på lidt flere tøjskift om dagen

Men her var det farmand der blev træt af altid at være gennemblødt af gylp og hoppede på nettet og fandt så enfail A.R fra apoteket.

Vi bruger den med den succes man nu kan forvente - for det er ikke nogen mirakelkur - men det hjælper

Det dét gør er at det udvider sig når det kommer i kontakt med mavesyre og bliver til en tyk og klumpet masse som de har sværre ved at gylpe op - altså de kan stadig komme af med det de skal, men mængden er voldsom reduceret.

Jeg vil mene at vi har fået noget ud af at skifte - på en dårlig dag skifter vi 2-3 gange og en god dag kan hun godt have det samme sæt på en hel dag  Og vi skiftede ihvertfald tøj på hende 10-12 gange

Så jeg ville anbefale det

Og håber i får samme effekt

Med venlig hilsen

k&k&k

Tusind tak for svaret.. Vi forsøger os med den i håb om det virker

Anmeld

2. november 2012

Moar2012

k&k&k skriver:

Glemte lige at skrive at en af ulemperne dog er tendens til hård mave.

Så det skal i også lige være opmærksom på

Med venlig hilsen

k&k&k

Spiste din dreng mindre efter i startede på det?? Jeg prøvede det i går og har givet det nu 3-4 gange men min dreng er gået fra at spise 140 ml til at spise 50-100 ml pr gang.. tstadigvæk med lidt gylp men helt klqr reduceret:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.