Har brug for at være anonym da de tanker der er i vores hovder ikke skal deles endnu.
Min mand og jeg har de sidste 11 år boet i en storby 2½ times kørsel fra vores forældre. Vi er begge uddannet og har job i storbyen. Der er kommet to børn der trives. Vi har en lille men meget loyal og dejlig omgangskræs. Begge mine søskende bor også i storbyen. En lille nyfødt fætter bor her også.
Meen til sommer stopper mit vikariat, kæresten søger nye udfordringer jobmæssigt, den store skal i skole og vi har et stort ønske om at købe hus, hvilket nok ikke bliver relevant i storbyen da vi simpelthen kommer til at sidde for stramt i det. Vi har derfor snakket om at rykke hele vores rod op og flytte tilbage til lille provinsby, tæt på bedsteforældre ca 10 på gåben til det ene par -15 min kørsel til det andet, genoptagen af gamle venskaber, mulighed for vores børn vokser op i de samme fodspor som vi gik og mulighed for huskøb. Men da det er en lille by skal vi min kæreste hver dag pendle 30 min er okay hvis der er job i den mellemstore by der ligger tæt på. Jeg skal kæmpe med mange om jobbene inden for min branche.
Men hvad ville i gøre - vi er så meget i tvivl om har lidt panik angst over måske at vende tilbage til mine rødder.. Vi har aftalt at flytningen hvis det sker kun bliver muligt hvis min kæreste har sikret sig et job, ellers tør vi ikke tage den chance og får nok heller ikke lov til at låne til hus hehe..
Anmeld