jeg har brug for lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. november 2012

mortilnoahogmelina

Jeg fødte igår aftes og er kommet hjem . Min lille pige har ikke ville tage bryst siden kl 8.30 i morges ?? Hvad skal jeg gøre hun sover bare hele tiden er hverken ked eller noget ..

Dog kan man hører hun har slugt en del fostervand hun bøvser vildt meget ..

Nogen som kan hjælpe mig , jeg har ringet til sygehuset de ville ringe tilbage .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

nielsen80

Har du prøvet at stimulere hendes suttelyst ved at nuller i håndfladerne og under fødderne? Det gjorde vi ofte de første dage på sygehuset...vi vækket simpelthen lillepigen ved at pusle og skifte hende, lagde hende til og holdt hende til brystet ved at nuller.

Anmeld

1. november 2012

mortilnoahogmelina

nielsen80 skriver:

Har du prøvet at stimulere hendes suttelyst ved at nuller i håndfladerne og under fødderne? Det gjorde vi ofte de første dage på sygehuset...vi vækket simpelthen lillepigen ved at pusle og skifte hende, lagde hende til og holdt hende til brystet ved at nuller.

Ja har prøvede hun tager slet ikke fat . Har os taget brystet og kørt på læberne hun tager ikke fat ..

Hun vågner når hun skal skiftes men vil ikke tage efterfølgende efter hellere ..

Anmeld

1. november 2012

nielsen80

Mortil2tiloktober skriver:

Ja har prøvede hun tager slet ikke fat . Har os taget brystet og kørt på læberne hun tager ikke fat ..

Hun vågner når hun skal skiftes men vil ikke tage efterfølgende efter hellere ..

Puha det lyder ikke sjovt! Har ikke andre råd så, håber de snart ringer fra sygehuset.

Vores pige sov også meget det første stykke tid, og vi vækket hende hver 3. time for at amme hende. Derefter fik hun erstatning på kop af sygepersonalet, netop så hun havde mere energi - men hun var også ret tynd. Tror ikke du skal gå i gang med det, før du har snakket med dem på sygehuset.

Anmeld

1. november 2012

mortilnoahogmelina

nielsen80 skriver:

Puha det lyder ikke sjovt! Har ikke andre råd så, håber de snart ringer fra sygehuset.

Vores pige sov også meget det første stykke tid, og vi vækket hende hver 3. time for at amme hende. Derefter fik hun erstatning på kop af sygepersonalet, netop så hun havde mere energi - men hun var også ret tynd. Tror ikke du skal gå i gang med det, før du har snakket med dem på sygehuset.

Tak for dine råd . Jeg håber os snart de ringer ..

Anmeld

1. november 2012

henh01

Siger man ikke at første døgn ska lman ikke tage det så tungt fordi de er så trætte ovenpå den store omvæltning?

Jeg har aldrig oplevet det, men ved vores vennepars datter fik ikke mad i over 12 timer fordi hun sov lige efter fødslen.

Anmeld

1. november 2012

mortilnoahogmelina

henh01 skriver:

Siger man ikke at første døgn ska lman ikke tage det så tungt fordi de er så trætte ovenpå den store omvæltning?

Jeg har aldrig oplevet det, men ved vores vennepars datter fik ikke mad i over 12 timer fordi hun sov lige efter fødslen.

OKay . Tak Det er jeg virkelig glad for at hører ..
Jeg har endelig fået hende til at tage nu .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.