Bedst før den.... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2009

Mira0911

Har i nogensinde tænkt over at shampoo, cremer osv har en holdbarheds dato??
Jeg fandt egentlig først ud af det da jeg arbejdede i butik....
Hvad gør i hvis i har en creme der ikke står en dato på ?

Bare et spørgsmål....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

Kloster

Ingenting.
Ligger nok mere mærke til lugten og konsistensen

Kloster

Anmeld

1. juni 2009

Lone Jakobsen

Kloster skriver:

Ingenting.
Ligger nok mere mærke til lugten og konsistensen

har det på samme måde.
men vi er også storforbrugere af creme her i huset, så det vil sjældent blive aktuelt.
men til gengæld ved jeg at øjndråber (dem man får på resept) kun kan holde sig i 14 dage efter åbningen.
bruger det nu alligevel hvis konsistensen er som den plejer

Anmeld

1. juni 2009

Kloster

nutche skriver:

har det på samme måde.
men vi er også storforbrugere af creme her i huset, så det vil sjældent blive aktuelt.
men til gengæld ved jeg at øjndråber (dem man får på resept) kun kan holde sig i 14 dage efter åbningen.
bruger det nu alligevel hvis konsistensen er som den plejer

Hi hi...
Gør jeg også.
Burde man nok ikke, men det virker jo... Også er man fri for at have børn hjemme fra ins.

Kloster

Anmeld

1. juni 2009

A.

ja klart nok har alt en holdbards dato..hvis det står ikke på creme osv. så plejer det være 12 mdr fraden blev åben

Anmeld

2. juni 2009

Mira0911

agnieszka skriver:

ja klart nok har alt en holdbards dato..hvis det står ikke på creme osv. så plejer det være 12 mdr fraden blev åben

Måske ikke alle der tænker over at Shampoo, cremer osv har en holdbarheds dato...

Jeg gjorde f.eks ikke... Først da jeg kom i butik og havde en kunde som brokkede sig over at der ikke var holdbarheds dato på cremer osv...

Anmeld

2. juni 2009

Balderson

Hvis jeg har en crem eller ligende, der ikke er dato på og jeg ikke kan huske hvornår jeg har købt den, så ryger den direkte i skraldespanden...

Men nu er jeg rimelig obs på at købe med dato på, ja køber faktisk kun Derma, så har endeligt ikke rigtig noget i huset uden dato..

Min søn d-dråber skriver jeg ned når jeg åbner for en ny pakke og den ryger så ud efter 1 mdr. selvom der står de kan holde sig i 3 mdr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.