Gisp! Jeg har et vuggestuebarn :-O (og happy Halloween ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Wimmie

I dag er Mila 10½ mdr. startet i vuggestue - vi var dernede i 1½ time, og jeg nåede knap nok at få jakken af hende før hun var kravlet hen til de andre børn og al legetøjet 

Min nysgerrige pige fik studeret, leget med og smagt på en masse nyt legetøj og selvom hun er den 3. yngste (ud af 10), så var hun slet ikke bange eller tilbageholden 

Kun et par gange blev hun lidt forskrækket og måtte lige hen til mig og have et trøstekram men var hurtigt klar igen 

I morgen skal hun selv være dernede i 2 timer, så det bliver spændende hvordan hun reagerer når jeg ikke er der.

Og så får I lige et par Halloween-billeder fra i går 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

kekp

Wimmie skriver:

I dag er Mila 10½ mdr. startet i vuggestue - vi var dernede i 1½ time, og jeg nåede knap nok at få jakken af hende før hun var kravlet hen til de andre børn og al legetøjet 

Min nysgerrige pige fik studeret, leget med og smagt på en masse nyt legetøj og selvom hun er den 3. yngste (ud af 10), så var hun slet ikke bange eller tilbageholden 

Kun et par gange blev hun lidt forskrækket og måtte lige hen til mig og have et trøstekram men var hurtigt klar igen 

I morgen skal hun selv være dernede i 2 timer, så det bliver spændende hvordan hun reagerer når jeg ikke er der.

Hvor er hun sød i den dragt, må man spørge hvor du har den fra? Vi skal til afterhalloween imorgen og jeg har bare ikke kunnet finde noget til elias (9 mdr). Så nu bliver han pirat for det tøj har vi i forvejen, men det skulle egentlig have været til fastelavn og det er jo ikke så uhyggeligt...

Vi var på besøg i vuggestuen igår. Han skal starte den 16 - store dreng. Hvor dejligt at hun allerede hygger sig dernede

Anmeld

1. november 2012

Nessie

Det var da en fantastisk start hun har fået

Hun skal nok blive rigtig glad for at være der, og have de andre børn at lege med.

Skønt kostume, det sødeste skelet jeg nogensinde har set

Anmeld

1. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt og hvor er hun sød!mvh stine

Anmeld

1. november 2012

Wimmie

kekp skriver:

Hvor er hun sød i den dragt, må man spørge hvor du har den fra? Vi skal til afterhalloween imorgen og jeg har bare ikke kunnet finde noget til elias (9 mdr). Så nu bliver han pirat for det tøj har vi i forvejen, men det skulle egentlig have været til fastelavn og det er jo ikke så uhyggeligt...

Vi var på besøg i vuggestuen igår. Han skal starte den 16 - store dreng. Hvor dejligt at hun allerede hygger sig dernede

Tak 

Dragten er købt over nettet fra England, så det kan du nok desværre ikke nå. men den er købt på www.mothercare.com

Anmeld

2. november 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Det var da en fantastisk start hun har fået

Hun skal nok blive rigtig glad for at være der, og have de andre børn at lege med.

Skønt kostume, det sødeste skelet jeg nogensinde har set

Tak 

Anmeld

2. november 2012

Wimmie

StineW79 skriver:

Dejligt og hvor er hun sød!mvh stine

Tak skal du have 

Anmeld

2. november 2012

tarkoflen

Wimmie skriver:

Gud hvor er hun bare skøn

Og sikke en dygtig pige i vuggestue, så er hun en stor pige, det er nok værre for moren end datteren kan jeg forestille mig sådan tror jeg, i hvert fald jeg får det, når engang det er vores tur... Men helt sikkert også en stolt mor

Anmeld

2. november 2012

kekp

Wimmie skriver:

Tak 

Dragten er købt over nettet fra England, så det kan du nok desværre ikke nå. men den er købt på www.mothercare.com

Okay ja det bliver nok lidt svært at få til i aften Vi må have pirattøjet frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.