Brystforstørrelse i jylland - nogen erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. november 2012

mortilmange

Efter 4 fødsler har jeg ingen - og jeg mener virkelig INGEN bryster tilbage  Er der nogen er har erfaring med brystforstørrelse i Jylland som de gerne vil dele ud af, så vil det tages imod med kyshånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

mortilmange

Hiver den lige frem igen 

Anmeld

1. november 2012

FrkDitte

mortilmange skriver:

Efter 4 fødsler har jeg ingen - og jeg mener virkelig INGEN bryster tilbage  Er der nogen er har erfaring med brystforstørrelse i Jylland som de gerne vil dele ud af, så vil det tages imod med kyshånd 

Hejsa,

Jeg fik mine lavet på Aros Privathospital i Århus. Kirurgen hed Torben Møller Christensen.

Jeg er ovenud tilfreds med resultatet og har tit fået af vide at de ser meget naturlige ud. Det var i 2006 jeg fik mine lavet. Gik fra en B-skål til en D. Fik 300 cc i hvert bryst.

Det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv 

Skrive endelig hvis du har spørgsmål, også gerne PB.

D.

Anmeld

1. november 2012

mortilmange

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg fik mine lavet på Aros Privathospital i Århus. Kirurgen hed Torben Møller Christensen.

Jeg er ovenud tilfreds med resultatet og har tit fået af vide at de ser meget naturlige ud. Det var i 2006 jeg fik mine lavet. Gik fra en B-skål til en D. Fik 300 cc i hvert bryst.

Det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv 

Skrive endelig hvis du har spørgsmål, også gerne PB.

D.

Fantastisk læsning

Jeg har så længe gerne ville ha lavet mine, men pengene har ikke være der Men nu er det så nu skal det bare være

Anmeld

1. november 2012

FrkDitte

mortilmange skriver:

Fantastisk læsning

Jeg har så længe gerne ville ha lavet mine, men pengene har ikke være der Men nu er det så nu skal det bare være

Så er det bare med at finde et sted du føler dig tryg ved.. 

Ved ikke om du kender siden mylooks.dk. Der kan du finde en masse information og priser mm.. 

D.

Anmeld

14. november 2012

FruHolm <3

mortilmange skriver:

Jeg har taget kontakt til nogen i Oslo , så kan jeg også få operationen inden jul

snakkede med dem tidligere og skulle udfylde sundhedserklæring og tilføje billeder og så kigger han på det og ringer så til mig imorgen

har valgt telefonkonsultation  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.