løbetid for en kat:)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2009

lonemus

Elias"s mor:) skriver:

hej

nu har vi en kat, hun var/ er i løbetid. vi fik afvide at hun ikk stoppede før hun var blivet med killingere, passer det virkelig??

GIv hende p-piller, så stopper det - eller sterilliseret.

Så nej, det du har hørt passer ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

AAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDD, FØJ - får den ikke p-piller??

Det har mine katte altid fået, inden de er blevet sterilliseret, så jeg har heldigvis aldrig oplevet noget af det du beskriver .)

Nej, det får den ikke...hun havde også fået noget på fingrene og det havde trukket sig ud så det hang i 25 cm lang tråd..fanme klamt og den kat er i forvejen det grimmeste man kan forestille sig...jeg er sgu lidt bange for den...griner

Anmeld

2. juni 2009

Mathilde

Det passer ikke, at hun bliver ved med at være i løbetid indtil hun bliver drægtig...
Selvom hun er blevet med killinger nu, kan I godt få hende steriliseret... Så fjerner man killingerne samtidig.

Anmeld

2. juni 2009

Heidi.

Eva skriver:

Min søsters grimme kat er i løbetid hver 3. uge og det bliver den estemt ikke dejligere af...den går og piver og sætter røven op i hovedet på drengene..
Min søster fik den anden nat safter i øjet og næsen fra den...ad ad ad....synes virkelig det er klamt.
Men altså...få den steriliseret når det er muligt..
Knus Eva.

AD!!!

Kan nu godt lide katte, med det lyder da gustent.

Anmeld

2. juni 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

AD!!!

Kan nu godt lide katte, med det lyder da gustent.

-griner- ja, det er sgu lidt klamt...men man behøver jo heller ikke have hunde og katte i sin seng.
Det er sådan en hårløs kat, derfor jeg ikke synes den er verdens smukkeste...smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.