Spis dig gravid eller hva??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Nulle123

Er der nogen derude der har erfaringer med "Spis dig Gravid" bogen. Skal jeg investere i den 
Er startet hos Bjarne Stigsby og vil bare lige høre, om I kender til bogen eller Bjarne som behandler?
Er virkelig spændt på forløbet og resultatet Det skal lige siges, at mit problem ikke er, at jeg ikke kan blive gravid. Har været gravid 3 gange indenfor de sidste 10 måneder, men jeg aborterer altid i starten af graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

modesty

Er du blevet sat i forbindelse med en gynækolog eller fertilitetslæge? Hvis du har aborteret 3 gange inden for 10 mdr. så er du helt klart "egnet" til at blive udredt.

Anmeld

1. november 2012

mor2100kbh

Nulle123 skriver:

Er der nogen derude der har erfaringer med "Spis dig Gravid" bogen. Skal jeg investere i den 
Er startet hos Bjarne Stigsby og vil bare lige høre, om I kender til bogen eller Bjarne som behandler?
Er virkelig spændt på forløbet og resultatet Det skal lige siges, at mit problem ikke er, at jeg ikke kan blive gravid. Har været gravid 3 gange indenfor de sidste 10 måneder, men jeg aborterer altid i starten af graviditeten.

Jeg har haft lånt bogen på biblioteket for nyligt men kunne ikke lige overskue at følge alle de råd.

Men tror den er værd at prøve at følge hvis det er 

Anmeld

1. november 2012

mor2100kbh

Nulle123 skriver:

Jeg har haft lånt bogen på biblioteket for nyligt men kunne ikke lige overskue at følge alle de råd.

Men tror den er værd at prøve at følge hvis det er 

Anmeld

1. november 2012

Kay

jeg spiste efter prinsipperne i bogen og 6 måneder efter blev jeg gravid og lige nu ligger min smukke lille datter på 2½ måned og sover i sni barnevogn

du kan jo evt købe den brugt... det gjorde jeg... kan ik sige at det 100% var det der virkede... men jeg havde pco og ikke haft æl i flere år...

Anmeld

1. november 2012

Nessie

Jeg kender ikke til Bjarne, men håber han kan hjæpe dig

Jeg har bogen Spis dig gravid, og den er faktisk meget interessant.

Jeg har ikke spist efter principperne, mest fordi der er en masse der skal spises, som jeg ikke kan lide, og fordi det er rimelig besværligt at skulle spise på den måde, når man har skiftende arbejdstider.

Men den er da helt klart værd at læse, så synes da du skal låne den på biblioteket, eller finde en brugt

Anmeld

1. november 2012

Dorthe1986

Jeg spiste efter den bog og det tog mig 3 måneder at blive gravid gik fra ikke at have mens eller opløsning overhovedet, til at jeg nåede og få min mens to gange, med normal antal dage i mellem. Den dukkede så ikke op den tredje gang og tænkte nå ja, det er måske også for godt.til at være sandt... Men der lå sørme en lille baby i min mave så fantastisk bog!

Anmeld

1. november 2012

mor2100kbh

Nulle123 skriver:

Mener faktisk også der står i bogen at man kan vælge kun at gøre et der tiltaler én hvilket jo er meget rart.

Og når man først er kommet igang bliver man måske inspireret til at følge den endnu mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.