Endelig blev jeg færdig uddannet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Levi&LilysMor

I mandags blev jeg endelig færdig uddannet social- og sundhedsassistent, hvor er det bare så dejligt!!!

Jeg startede i 2010, men pga graviditet og barsel skulle jeg jo holde i 10 måneder fra uddannelse, så jeg skulle normalt vis have været færdig sidste år i oktober, men nu er jeg ski færdig!! Tiden er bare gået så hurtigt og godt denne gang og synes faktisk det har været rigtig godt jeg blev mor mellem uddannelsen, for følte mig mere klar/moden da jeg kom tilbage efter barsel 

Og eksamenerne gik også bare over alt forventning. Er så stolt over mig selv at have opnået mit mål 

Nu skal jeg bare lige finde mig et arbejde og nyde livet uden lektier, masser ekstra vagter osv !! 

Lige en lille glædes tråd fra mig

Rigtig god Torsdag til Jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
LevisMor skriver:

I mandags blev jeg endelig færdig uddannet social- og sundhedsassistent, hvor er det bare så dejligt!!!

Jeg startede i 2010, men pga graviditet og barsel skulle jeg jo holde i 10 måneder fra uddannelse, så jeg skulle normalt vis have været færdig sidste år i oktober, men nu er jeg ski færdig!! Tiden er bare gået så hurtigt og godt denne gang og synes faktisk det har været rigtig godt jeg blev mor mellem uddannelsen, for følte mig mere klar/moden da jeg kom tilbage efter barsel 

Og eksamenerne gik også bare over alt forventning. Er så stolt over mig selv at have opnået mit mål 

Nu skal jeg bare lige finde mig et arbejde og nyde livet uden lektier, masser ekstra vagter osv !! 

Stort tillykke Det er rigtig dejligt at blive færdig med sin uddannelse, som har fyldt det hele så længe Jeg blev selv færdig som pædagog for knap 2 år siden

/ Taco78 

Anmeld

1. november 2012

Kloster

Stort tillykke med din flotte uddannelse

Anmeld

1. november 2012

MorDk

STORT tillykke med din uddannelse ♥

Pssst.... jeg er også udd. sosu assistent (2002)

Anmeld

1. november 2012

Nadia&Daniel

LevisMor skriver:

Stort TILLYKKE med uddannelse

Anmeld

1. november 2012

Levi&LilysMor

Taco78 skriver:

Stort tillykke Det er rigtig dejligt at blive færdig med sin uddannelse, som har fyldt det hele så længe Jeg blev selv færdig som pædagog for knap 2 år siden

Tak 

Pædagog er også et dejligt arbejde!! var noget af det første jeg ville, men var for ung til det dengang 

Anmeld

1. november 2012

Levi&LilysMor

Nadia&Daniel skriver:

Stort TILLYKKE med uddannelse

Tak 

Anmeld

1. november 2012

Levi&LilysMor

MorDk skriver:

STORT tillykke med din uddannelse ♥

Pssst.... jeg er også udd. sosu assistent (2002)

Tak  Det er et dejligt fag, bare svært med arbejde , desværre 

Anmeld

1. november 2012

Levi&LilysMor

Kloster skriver:

Stort tillykke med din flotte uddannelse

Tak 

Anmeld

1. november 2012

Babydrøm

Stort tillykke med din udd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.