meget hård mave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. november 2012

Schonert

min søn på et mdr har meget hård mave og haft længe lægen siger bare vi skal give lakulose og synes bestestemt ikke det virker. 

der nogen der har nogen ider til hvad kan virke? han er på mme .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Vivian87

Hvor længe har i giver laktulose??
Her virkede det fint nok men har godt hørt en del der ikke har haft succes med det. Hvad med at snakke med lægen om movicol?? Det kender jeg mange der har haft fin succes med hvis laktulosen ikke har virket!

Håber i finder ud af det! Det er frygteligt at se dem ha ondt

Anmeld

1. november 2012

Vivian87

Hvor længe har i giver laktulose??
Her virkede det fint nok men har godt hørt en del der ikke har haft succes med det. Hvad med at snakke med lægen om movicol?? Det kender jeg mange der har haft fin succes med hvis laktulosen ikke har virket!

Håber i finder ud af det! Det er frygteligt at se dem ha ondt

Anmeld

1. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Der er noget der hedder mocolicin (staves? ) dråber, det fik thea da hun var baby. Vh stine

Anmeld

1. november 2012

Noahmor

Schonert skriver:

min søn på et mdr har meget hård mave og haft længe lægen siger bare vi skal give lakulose og synes bestestemt ikke det virker. 

Tag ham en tur til zoneterapeut. Det gjorde vi og det virkede allerede efter første behandling. 

Anmeld

1. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Schonert skriver:

Vi har altid brugt Movicol. Et halvt brev om morgnen og aften. Laktulose har aldrig virket her. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.