Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan også godt lide Pyrus ♥
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jydeinden skriver: behøver man ligefremmen en undskyldning for at se/ høre pyrus ?hihi
behøver man ligefremmen en undskyldning for at se/ høre pyrus ?hihi
Jeg er nok bare lidt mere barnlig af sind end mange andre på min alder, jeg sidder og synger med og er en lille smule forelsket i pyrus
Monica P skriver: Jeg er nok bare lidt mere barnlig af sind end mange andre på min alder, jeg sidder og synger med og er en lille smule forelsket i pyrus
Det skal du da bestemt ikke være flov over, pyrus er da enormt charmerende og jeg selv hørte sangene igår imens jeg sang med hehe
MorDk skriver: Jeg kan også godt lide Pyrus ♥
hihi goddd ting
jydeinden skriver: Det skal du da bestemt ikke være flov over, pyrus er da enormt charmerende og jeg selv hørte sangene igår imens jeg sang med hehe
jydeinden skriver: som bare aldels ikke kan stå for pyrus, og synes at mange af sangene fra julekaldenderne er det sødeste.. hvis ikke, vil i så dele med os andre hvilken sang i bedst kan lide ? ( de fleste findes på youtube mv, hvis i er i tvivl om hvad den sang i tænker på hedder).. og jo jeg ved skam godt at det ikke er jul endnu, men elsker Pyrus
som bare aldels ikke kan stå for pyrus, og synes at mange af sangene fra julekaldenderne er det sødeste..
hvis ikke, vil i så dele med os andre hvilken sang i bedst kan lide ? ( de fleste findes på youtube mv, hvis i er i tvivl om hvad den sang i tænker på hedder)..
og jo jeg ved skam godt at det ikke er jul endnu, men elsker Pyrus
ELSKER PYRUS
Sang må være: Hvem er jeg Som freja synger....
Mor til Ella skriver: ELSKER PYRUS Sang må være: Hvem er jeg Som freja synger....
også en rigtigt god sang, med en smuk tekst
min egen yndlings er "sig ikke mer"
og "kan du mon li mig?"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128