Så fik jeg brugt 479 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

grinny

På en e-cigaret med en masse forskellige smagsvarianter. 

Var ellers stoppet, men en masse rod omkring mig gjorde at jeg begyndte igen og denne gang kan jeg bare ikke stoppe. Nu har jeg købt en e-cigaret så nu skal det bare lykkedes!

Jeg vil ofre alt for at blive gravid snart, og selvom dette er en vane der mange gange har reddet mig - så er jeg villig til at smide den væk. Ja ja, der er stadig lidt tilbage af den vane, men det er i det mindste uden alt det andet skidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Miss Church

grinny skriver:

På en e-cigaret med en masse forskellige smagsvarianter. 

Var ellers stoppet, men en masse rod omkring mig gjorde at jeg begyndte igen og denne gang kan jeg bare ikke stoppe. Nu har jeg købt en e-cigaret så nu skal det bare lykkedes!

Jeg vil ofre alt for at blive gravid snart, og selvom dette er en vane der mange gange har reddet mig - så er jeg villig til at smide den væk. Ja ja, der er stadig lidt tilbage af den vane, men det er i det mindste uden alt det andet skidt 

Held og lykke med dit rygestop og graviditets-projekt 

Jeg har hørt meget godt om de der e-cigaretter.  for at det virker for dig! 

Anmeld

31. oktober 2012

sne190810

Jeg har en del veninder som har gode erfaringer med den Kan kun anbefale den

MIn ene veninde skulle stoppe med at ryge i og med hun  skulle ind og opereres. Hun brugte e-cigaret fra den ene dag til den anden og idag er det knap 1½ år siden og hun har stadig ikke rørt en alm. cigaret. Kun e-cigaret

Held og lykke

Anmeld

31. oktober 2012

grinny

Miss Church skriver:

Held og lykke med dit rygestop og graviditets-projekt 

Jeg har hørt meget godt om de der e-cigaretter.  for at det virker for dig! 

Jeg har også kun hørt godt om dem og så synes jeg faktisk slet ikke at det var særlig dyrt!

Fik en e-cigaret med oplader og den der væske dims  + 7 forskellige smagsvarianter og hver er de flasker med smag er der til 200 - 250 smøger i - og nu har jeg altså 7  Så allerede på denne måned vil pengene være tjent ind igen 

Anmeld

31. oktober 2012

grinny

sne190810 skriver:

Jeg har en del veninder som har gode erfaringer med den Kan kun anbefale den

MIn ene veninde skulle stoppe med at ryge i og med hun  skulle ind og opereres. Hun brugte e-cigaret fra den ene dag til den anden og idag er det knap 1½ år siden og hun har stadig ikke rørt en alm. cigaret. Kun e-cigaret

Held og lykke

Åh, elsker at høre de gode historier  Har også kun hørt godt om dem og glæder mig rigtig meget. Den burde komme fredag eller lørdag. Weee 

Anmeld

31. oktober 2012

Miss Church

grinny skriver:

Jeg har også kun hørt godt om dem og så synes jeg faktisk slet ikke at det var særlig dyrt!

Fik en e-cigaret med oplader og den der væske dims  + 7 forskellige smagsvarianter og hver er de flasker med smag er der til 200 - 250 smøger i - og nu har jeg altså 7  Så allerede på denne måned vil pengene være tjent ind igen 

Ja de bliver da hurtigt tjent ind  

Det var da også helt vildt hvor mange der er til i hver smag så  jeg tror det er en god investering!

Anmeld

31. oktober 2012

grinny

Miss Church skriver:

Ja de bliver da hurtigt tjent ind  

Det var da også helt vildt hvor mange der er til i hver smag så  jeg tror det er en god investering!

Mega god investering 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.