Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvem? skriver: Ha ha, det 1. billede er fantastisk! Dejlig pige
Ha ha, det 1. billede er fantastisk!
Dejlig pige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vivian87 skriver: Hoooold nu op hvor tiden den går hurtigt! Min lille Aviajamus er allerede 10 måneder - jeg kan slet ikke følge med Synes ikke det er længe siden jeg nærmest gik og talte dage til hun blev 3 måneder så hendes maveproblemer kunne gå overHun er simpelthen bare perfekt! Hun tumler rundt, kravler, rejser sig op ad ALT og er så småt begyndt at lægge an til at ville gå rigtigt uden at holde ved Mors store pige Hun sover ikke så godt for tiden, og har ikke gjort det i 5-6 uger, men jeg håber og tror at det blot er en fase fordi hendes motoriske udvikling går helt amok lige pt. Og så skal i da lige ha lidt billeder af mors guld
Hoooold nu op hvor tiden den går hurtigt! Min lille Aviajamus er allerede 10 måneder - jeg kan slet ikke følge med Synes ikke det er længe siden jeg nærmest gik og talte dage til hun blev 3 måneder så hendes maveproblemer kunne gå overHun er simpelthen bare perfekt! Hun tumler rundt, kravler, rejser sig op ad ALT og er så småt begyndt at lægge an til at ville gå rigtigt uden at holde ved Mors store pige Hun sover ikke så godt for tiden, og har ikke gjort det i 5-6 uger, men jeg håber og tror at det blot er en fase fordi hendes motoriske udvikling går helt amok lige pt. Og så skal i da lige ha lidt billeder af mors guld
Hvor er hun skøn
Elsker det lille mad-fjæs
Og ja, der sker bare SÅ meget lige nu, det er helt vildt. Mila er jo 10½ mdr. og hun er bare overalt hele tiden Hun går mens hun holder ved sofabordet men er stadig for spaghetti-ben til at gå uden støtte foreløbig tror jeg - til gengæld snakker hun hele tiden. Hun er vist en talker frem for en walker
Mila er først inden for de sidste par uger begyndt at sove igennem igen efter en fase på næsten 2 mdr med urolig søvn.
kekp skriver: Hun er skøn og så dygtig
Hun er skøn og så dygtig
Vivian87 skriver: Tak skal du have Jeg er nok lidt hurtig til at tage det personligt, i mine øjne er hun jo bare det skønneste i verden
Tak skal du have Jeg er nok lidt hurtig til at tage det personligt, i mine øjne er hun jo bare det skønneste i verden
Hun er også skøn! Specielt på det første billede Jeg ved ihvertfald, at jeg kigger på mange billedtråde og tænker nuhr..... Osv, men får det ikke skrevet.
Wimmie skriver: Hvor er hun skøn Elsker det lille mad-fjæs Og ja, der sker bare SÅ meget lige nu, det er helt vildt. Mila er jo 10½ mdr. og hun er bare overalt hele tiden Hun går mens hun holder ved sofabordet men er stadig for spaghetti-ben til at gå uden støtte foreløbig tror jeg - til gengæld snakker hun hele tiden. Hun er vist en talker frem for en walker Mila er først inden for de sidste par uger begyndt at sove igennem igen efter en fase på næsten 2 mdr med urolig søvn.
JulieE skriver: Hun er også skøn! Specielt på det første billede Jeg ved ihvertfald, at jeg kigger på mange billedtråde og tænker nuhr..... Osv, men får det ikke skrevet.
Frk-Lotusblomst skriver: Ej hvor er hun kær. Pg ja, hold da op, allerede 10 måneder.
Ej hvor er hun kær. Pg ja, hold da op, allerede 10 måneder.
Vivian87 skriver: Hehe, ja hun er en lille sovsegris! Hvis hun fik lov ku hun leve af sovs og risengrød Men ja, de er dælme over det hele! Det er lige til at få dårlige nerver af Håber også det bare er en periode! Det er bare hårdt ikk, for vi havde lige haft en uge hvor hun sov igennem og så begyndte cirkuset :/
Hehe, ja hun er en lille sovsegris! Hvis hun fik lov ku hun leve af sovs og risengrød Men ja, de er dælme over det hele! Det er lige til at få dårlige nerver af Håber også det bare er en periode! Det er bare hårdt ikk, for vi havde lige haft en uge hvor hun sov igennem og så begyndte cirkuset :/
Åh jo, det er SÅ hårdt når de ikke sover godt... Mila var også lige begyndt at sove igennem, og så pludselig gik det bare helt ad h...... til. Hun begyndte at vågne mellem midnat og kl. 3 og så var der bare fest i en time til halvanden...
Men nu er det blevet meget bedre; nu vågner hun højst et par gange for lige at få sutten men sover igen med det samme. Og så sover hun omkring 11 timer.
Så jeg håber det bliver bedre hos jer snart
Årh lille madgris! Hvor er hun nuttet! - Tillykke med de 10 måneder' gud hvor jeg håber tiden går langsommere med vores lille Freya, jeg kan ikke klare tanken om at hun vokser så stærkt..
Men sikke en sød pige i har jer, hun ligner en rigtig ballademager med et glimt i øjet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128