At sortere affald...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sorterer affald...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

382 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

birthee

Sorterer du affald???

Og hvor meget sorterer du???

Mvh. Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Dustmuz

Vi sortere ikke rigtigt vores affald andet end i pap, glas og alt andet..

Anmeld

31. oktober 2012

celkt

jeg sorterer en del af det, - glas, aviser, nogle dåser, og en del af køkkenaffaldet ryger på komposten. Men der er stadig utroligt meget der bare ryger ud i gråt affald, det er faktisk skræmmende...

Anmeld

31. oktober 2012

birthee

celkt skriver:

jeg sorterer en del af det, - glas, aviser, nogle dåser, og en del af køkkenaffaldet ryger på komposten. Men der er stadig utroligt meget der bare ryger ud i gråt affald, det er faktisk skræmmende...

Nu bor vi et sted, hvor vi ikke er så vild med at kompostere, da vi nemt får rotter her ude på landet, da der både er får, heste og fjerkræ i nærheden... Ellers ville det at kompostere tømme en hel del i skraldespanden... Men jeg sorterer da plast, pap og reklamer... Ved du om sådan noget som konserves-dåser må komme til genbrug hvis man skyller dem rene???

Anmeld

31. oktober 2012

Team Putte

birthee skriver:

Sorterer du affald???

Mvh. Birthe

Altså vi har jo skraldespande med sortering i.. Den ene er til rest og bio den anden til aviser og glas Derudover sorterer vi pap også

Anmeld

31. oktober 2012

SussieThyssen

birthee skriver:

Sorterer du affald???

Mvh. Birthe

Ja, det gør jeg så sandeligt, og i stor stil endda, da jeg mener, at det er det mindste man kan gøre for miljøet.

Her hos os, har vi en økologisk og almindelig skraldecontainer, sådan at alt biologisk kommer i den grønne og alt almindeligt affald kommer i den sorte.
Der ud over, så sorterer vi pap for sig, papir for sig og plast, samt elektronik, batterier og alm. brandbart.
Haveaffald kommer i en kompostbunke.
og når vi synes, at der er samlet nok sammen, kører vi så på genbrugen med det hele, undtagen affaldscontainerne, som bliver tømt af renovationen hver 14. dag.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. oktober 2012

TeamRocket

Det gør vi ihvertfald :-) manden retter altid på mig når jeg kommer til at smide noget forkert :-P lidt træls men han har jo ret. Derudover har vi vores gris der får en del køkkenaffald og rester, en kompost i haven til haveaffald, og ja hvis der skal uddybes mere må jeg ha fat i manden :-P

Anmeld

31. oktober 2012

B&J

nu kom jeg til at trykke nej..

men glas kommer i den store boble + aviser/pap i den anden boble og vores mad osv ryder i skrældespanden

Anmeld

31. oktober 2012

Billemyre

Ja, vi sorterer alt...
Bio affald, alm. affald, pap, papir, glas osv. osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.