Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karla skriver: Hej piger. Er der nogen herinde der ejer denne bil? har lige et par spørgsmål
Hej piger. Er der nogen herinde der ejer denne bil? har lige et par spørgsmål
Den har vi lige købt - har kun haft den i 1½ uge så jeg ved ikke hvor meget jeg kan svare på endnu
AnjaB skriver: Den har vi lige købt - har kun haft den i 1½ uge så jeg ved ikke hvor meget jeg kan svare på endnu
Karla skriver: Det er også bare et lidt dumt spørgsmål men er der ur i den? kan ikke læse mig frem til det nogen steder
Det er også bare et lidt dumt spørgsmål men er der ur i den? kan ikke læse mig frem til det nogen steder
Ja der er ur i den, det sidder bag ved retten sammen med de ting der er bag ved rettet.
AnjaB skriver: Ja der er ur i den, det sidder bag ved retten sammen med de ting der er bag ved rettet.
Karla skriver: Okay tusind tak og det er den helt billige model du har?
Okay tusind tak og det er den helt billige model du har?
Hmm tror måske den er modellen over, men tænker ikke de har sparet uret væk - du må vist have en fat i en forhandler kan ellers sige vi er super glade for den
AnjaB skriver: Hmm tror måske den er modellen over, men tænker ikke de har sparet uret væk - du må vist have en fat i en forhandler kan ellers sige vi er super glade for den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128