BabyWish2012 <3 skriver:
Manden er kommet på banen og har derfor lavet madplanen for denne uge (onsdag-onsdag), men vi mangler inspiration til grønt og nogle lækre salater til (helst uden tomat da vi begge ikke kan lide det)
Der således ud:
Onsdag (idag): Lasagnette
Torsdag: Koteletter med kartofler stegt i timian
Fredag: Hjem og spise hos svigerforældrene (min mor og papfar)
Lørdag: Frikadeller med hjemmelavet kartoffelmos
Søndag: Koteletter i fad (tomat og flødesauce med coctailpølse og champignon) og ris
Mandag: Smørrebrød (rugbrødsmadder)
Tirsdag: Pasta med kødsauce
Onsdag: Stegt kylling med nudler, porre, gulerødder og løg
Kom med nogle bud med grønsager og salat til de enkelte retter, er helt på bar bund. 
Onsdag (idag): Lasagnette , tilsæt aubergine, gulerødder og løg og peberfrugter i skiver smager super godt
Torsdag: Koteletter med kartofler stegt i timian , let dampet broccoli så der er bid i dem endnu.
Fredag: Hjem og spise hos svigerforældrene (min mor og papfar)
Lørdag: Frikadeller med hjemmelavet kartoffelmos , tilsæt porre/løg til jeres mos, damp igen noget broccoli eller blomkål
Søndag: Koteletter i fad (tomat og flødesauce med coctailpølse og champignon) og ris , dampet gulerødder ved siden af går rigtig godt med, tilsæt løg til retten og brug masser af svampe.
Mandag: Smørrebrød (rugbrødsmadder)
Tirsdag: Pasta med kødsauce , løg, gulerødder, majs går alle rigtig godt i sammen kogte retter
Onsdag: Stegt kylling med nudler, porre, gulerødder og løg , hvad med at tilsætte en pose wokblanding for at der kommer flere grøntsager i ?
Kom med nogle bud med grønsager og salat til de enkelte retter, er helt på bar bund. 
Herhjemme er der kun mig der spiser salat da min søn er for lille, og jeg synes i længde det er trættende at spise salat ved sidden af alt så jeg kommer masser af grøntsager i alt vores mad, det synes jeg smager fantastisk, det er super sundt og min søn han ELSKER det