Tigerspring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

christina92

Hej tøser

Har lige bestilt bogen vidunderlige uger om tigerspring de første 20 måneder.

Nogen af jer der kender den og har erfaringer med den? Jeg glæder mig HEL vild til at komme til at læse i den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

morethanperfect

christina92 skriver:

Hej tøser

Nogen af jer der kender den og har erfaringer med den? Jeg glæder mig HEL vild til at komme til at læse i den

JA den har vi ..

Og har haft god glæde af den !! Og har det igen

Anmeld

31. oktober 2012

Team Putte

christina92 skriver:

Hej tøser

Vi har den og den er fantastisk!

Den hjælper virkelig med at forstå hvorfor de små er lidt besværlige og mere krævende i perioder, samt den beskriver hvilke færdigheder de er ved at lære og hvor længe man kan forvente der går før det bliver godt igen! Noget af det bedste er udtalelserne fra mødre der netop står i det du selv står i, og man bare kan nikke genkendende til det de skriver. Det gør man ik føler sig alene i den svære tid! SUPER god bog!

Anmeld

31. oktober 2012

christina92

Team Putte skriver:

Vi har den og den er fantastisk!

Den hjælper virkelig med at forstå hvorfor de små er lidt besværlige og mere krævende i perioder, samt den beskriver hvilke færdigheder de er ved at lære og hvor længe man kan forvente der går før det bliver godt igen! Noget af det bedste er udtalelserne fra mødre der netop står i det du selv står i, og man bare kan nikke genkendende til det de skriver. Det gør man ik føler sig alene i den svære tid! SUPER god bog!

Det var en fra min mødregruppe der fortalte om den og hun nævnte nemlig også disse ting, så glæder mig HEL vild til den kommer med posten

Anmeld

31. oktober 2012

christina92

morethanperfect skriver:

JA den har vi ..

Og har haft god glæde af den !! Og har det igen

Lækker. Glæder mig meget til at komme til at læse i den

Anmeld

31. oktober 2012

Clisolka

christina92 skriver:

Hej tøser

Jeg kan varmt anbefale den - jeg købte den da Isabella var mindre og fulgte med

Anmeld

31. oktober 2012

HeidiØ

christina92 skriver:

Hej tøser

Vi har den osse, og har VIRKELIG været glade for den indtil nu

Når nu barnet ændre adfærd, så slår man lige op på det antal uger det er og så tænker man: "aaaaaaaahaaaa" Hehe! Det er self ikke altid man lige kan regne med det, sys bare det er meget sjovt som det matcher nogle gange.

Så glæd dig bare!

Anmeld

31. oktober 2012

Masig

Vi har den også og har også haft en del glæde af den.. Det giver lidt mere forståelse midt i frustrationerne over et små-umuligt barn

Anmeld

31. oktober 2012

christina92

Masig skriver:

Vi har den også og har også haft en del glæde af den.. Det giver lidt mere forståelse midt i frustrationerne over et små-umuligt barn

Lige præcis det jeg tænker  Det har hvertfald allerede givet meget mere mening hvorfor hende den lille er lidt ekstra opmærksomheds søgende lige nu

Anmeld

31. oktober 2012

Masig

christina92 skriver:

Lige præcis det jeg tænker  Det har hvertfald allerede givet meget mere mening hvorfor hende den lille er lidt ekstra opmærksomheds søgende lige nu

Ja det giver god mening og det er sjovt så godt det alligevel passer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.