Hvad kan jeg lave i eller omkring Middelfart ?:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

AMtrier

Hej piger
Min mand skal på kursus i Middelfart og da han skal opereres i morgen kan han ikke selv køre.
Nu er det bare sådan at det er en hel dag. Og hvad skal jeg så lave??? :/ er villig til at køre for noget. Hvis der er nogle foreslag

På forhånd tak

Kram AM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
AMtrier skriver:

Hej piger
Min mand skal på kursus i Middelfart og da han skal opereres i morgen kan han ikke selv køre.
Nu er det bare sådan at det er en hel dag. Og hvad skal jeg så lave??? :/ er villig til at køre for noget. Hvis der er nogle foreslag

På forhånd tak

Kram AM

Shopping i Rosengårdscenteret i Odense, det er et stort shopping center, så du kan gå inde fremfor at shoppe på strøget i en af byerne.

Anmeld

31. oktober 2012

AMtrier

2skønnebørn skriver:

Shopping i Rosengårdscenteret i Odense, det er et stort shopping center, så du kan gå inde fremfor at shoppe på strøget i en af byerne.

Mener faktisk jeg har været der en gang og ka god ide med den kulde der har ramt os !! tal

Anmeld

1. november 2012

Weber

ellers er der en masse rigtig skøn natur omkring Middelfart

Anmeld

1. november 2012

UnderCover37

AMtrier skriver:

Hej piger

På forhånd tak

Kram AM

Der er også mulighed for at køre en tur til Kolding (er ikke langt fra Middelfart) hvor vi har storcentret hvor der er en masse forskellige butikker hvor du kan shoppe og der er da også et par spisesteder

Anmeld

1. november 2012

k&k&k&k

AMtrier skriver:

Hej piger

På forhånd tak

Kram AM

Der er ikke meget at lave indendørs i Middelfart så du skal som en anden skriver enten til Odense eller Kolding.

Personligt er jeg mest til Kolding Storcenter - den virker større og ikke så sammenkrympet - hvis det er et ord

Håber du finder noget at lave

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.