Scanning for cyste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hvor stor er chancen for man har en eller flere cyster hvis man ellers ikke fejler noget?

Og hvorfor kommer de?

Skal scannes i morgen inden jeg skal starte op på pergotime og bliver jo pludselig nervøs for om det er noget jeg kan have og hvad man så gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde en cyste som jeg intet mærkede til. De holdt øje med den i 3 mdr. og da den ikke gik væk af sig selv fik jeg den fjernet ved operation.

Held og lykke i morgen

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg havde en cyste som jeg intet mærkede til. De holdt øje med den i 3 mdr. og da den ikke gik væk af sig selv fik jeg den fjernet ved operation.

Held og lykke i morgen

Jo tak.
Er lidt spændt på hvordan scanningen skal foregå for har intet fået at vide,

Anmeld

1. november 2012

Nessie

Jeg er efterhånden blevet scannet rigtig mange gange, og har aldrig haft så meget som skyggen af en cyste

Pøj pøj med det

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg er efterhånden blevet scannet rigtig mange gange, og har aldrig haft så meget som skyggen af en cyste

Pøj pøj med det

Jeg satser da også meget på jeg ikke har nogle men man kan jo ikke lade være med at blive nervøs 

Nu er der i det mindste kun 50min til 

Anmeld

1. november 2012

Nessie

Anonym skriver:

Jeg satser da også meget på jeg ikke har nogle men man kan jo ikke lade være med at blive nervøs 

Nu er der i det mindste kun 50min til 

Så får du svaret lige om lidt, og kan forhåbentlig ånde lettet op

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Så får du svaret lige om lidt, og kan forhåbentlig ånde lettet op

Lægen vidste vist ikke jeg ville begynde på medicin og det virkede heller ikke som om han ledte efter cyster

Men jeg blev skannet og fik piller og skal komme igen på onsdag.

Anmeld

1. november 2012

Nessie

Anonym skriver:

Lægen vidste vist ikke jeg ville begynde på medicin og det virkede heller ikke som om han ledte efter cyster

Men jeg blev skannet og fik piller og skal komme igen på onsdag.

Var det ikke en gynækolog eller fertilitetslæge du var hos?

Men tror da at han ville have kunnet se hvis der var cyster. Men har aldrig prøvet det.

Håber du bliver lidt klogere på onsdag

Anmeld

1. november 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Var det ikke en gynækolog eller fertilitetslæge du var hos?

Men tror da at han ville have kunnet se hvis der var cyster. Men har aldrig prøvet det.

Håber du bliver lidt klogere på onsdag

Ja det var det.
Syntes det var et lidt underligt besøg for det lød som om lægen troede jeg bare kom til en alm. scanning.

Men sagde jeg gerne ville begynde på medicin og skulle scannes for cyster og så kiggede han bare på min slimhinde og sagde at jeg kun skulle spise 1 pille om dagen i 5 dage men at de jo ikke gjorde den store forskel i mit tilfælde.

Anmeld

1. november 2012

Nessie

Anonym skriver:

Ja det var det.
Syntes det var et lidt underligt besøg for det lød som om lægen troede jeg bare kom til en alm. scanning.

Men sagde jeg gerne ville begynde på medicin og skulle scannes for cyster og så kiggede han bare på min slimhinde og sagde at jeg kun skulle spise 1 pille om dagen i 5 dage men at de jo ikke gjorde den store forskel i mit tilfælde.

Ja det lyder da ærlig talt lidt mystisk.

Kan du evt. komme ind til en anden, eller komme ind på en anden klinik?
Det lyder da ikke særlig betryggende at han bare giver dig medicin, selvom han ikke mener der er behov for det

Er det din egen læge der har sat dig i gang med at skulle have medicinen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.